Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hrbitovni

11. 01. 2000
2
0
2156
Autor
Naja

Jednou jsem se na hrbitov vydal, pach smutku do duse se vryl, mezi hroby jsem tam hledal jen jeden, kde uz leta deda hnil. Me nohy kraci mezi spoustou mrtvych tel a mezi pomniky, jez jejich jmena nesou, neseznamim se s nimi i kdybych chtel, oni uz totiz davno nejsou. Jen jejich jmena zbyla a jinak vubec nic, snad po nekom par pismen na papire. Uz nemuzu, chce se mi kricet z plnych plic, citim se jak poranene zvire. Me pocity jsou vsude v tele, v krvi, v mem dechu obsazen je splin, kdyz rozhlednu se vsude vidim mrvy, chtel bych tancit, neni s kym. Tak pisu na papir par pismen, snad nejsou prilis dojemne a na seznamu vsech tech jmen pribude od zitrka i to me.
Krel
22. 05. 2003
Dát tip
je to takový zvláštní...nesedí mi..ale chápu ji a znám asi i ten pocit...zapomnění je dar...ne prokletí..

Notreal
16. 06. 2002
Dát tip
Čteš mi myšlenky :)) TIP

Notreal
16. 06. 2002
Dát tip
Čteš mi myšlenky :)) TIP

JiKo
21. 09. 2000
Dát tip
Děj + pointa OK ale celkově se mi to nezamlouvá

Nevill
21. 03. 2000
Dát tip
Na hřbitov já chodím rád, hrobník je můj kamarád...:-)

Miroslawek
17. 02. 2000
Dát tip
Nedávno jsem byl na pohřbu, v krematoriu a pak taky v urnovém háji. Zkus si přečíst moji "Smrt", pro nikoho není lehké když mu někdo odejde. A to zapomnění je strašně nespravedlivý, ale zákonitý. Nesmrtelný Mirek Dušín

simon.s
13. 01. 2000
Dát tip
hele, dobrý, jako..fakt prčovka, akorát mi nesedí ten děj..na začátku deš za dědou a na konci že tam chcípneš ale nějak mi tam chybí ten obrat.

Jean
13. 01. 2000
Dát tip
a jdeme tam všichni... Kam vlastně?

Merle
12. 01. 2000
Dát tip
Znám ten strach, a směju se mu. Brečet přece nebudu...

Lampář
11. 01. 2000
Dát tip
Z papíru možná znám díru
... do knihy života ?
No jo, já vím... tak už mlčím.

Prokletí
11. 01. 2000
Dát tip
ty věčné hřbitovy...

...krása...

m.

Špuntík
11. 01. 2000
Dát tip
mě ta básnička nějak nesedí...

xpired
11. 01. 2000
Dát tip
Najo! Pozoruji tvé dílo teprve chvilku, ale řeknu Ti (protože nemohu jinak), že jsem nadšen, jak píšeš zpříma a přirozeně, bez náznaků, bez romantických jemností (příšerný výraz, ale v tuto chvíli se mi pravděpodobně nedostává vhodných slov), nevšímajíc si všelijakých pravidel rytmu atd..., ale přitom tvé verše (velice) dobře zní a nijak neuráží můj notně zhýčkaný vkus, ba naopak! A mysli si o tomto mém (skromném) neuměle napsaném názoru cokoliv, prostě jsem si nemohl pomoci. Anebo mohl, ale nechtěl. Mnoho zdaru.
"Cítím se jak poraněné zvíře", jaká to přírodní harmonie! Hhhmmmmm.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru