Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Psychologie davu ve zkratce

17. 09. 2012
7
14
2867
Autor
Zordon

Potkal jsem dva mnichy,

smáli se mi "chi chi".

Když však potkám mnicha,

tak je radši zticha


14 názorů

Toscana
20. 09. 2012
Dát tip
aháááá, tak tomu hned líp rozumím, Zordone! :o))))

Zordon
20. 09. 2012
Dát tip
Tos "mich" je akuzativ německého zájmena já. Původně to totiž měla být německá psychoanalytická studie o několika úrovních lidského já ve freudovském duchu, která by popisovala holotropní metodu dialogu ega, superega a id. Bohužel se to hned po prvním řádku zvrhlo v takovou blbost. Jinak díky za upozornění, hned to spravím ;)

Toscana
20. 09. 2012
Dát tip
dva michy? kdo nebo co je to mich??? :o))))

Alissa
18. 09. 2012
Dát tip
Najímavý život se mi líbí stejně jako psychologická studie. Pánové, přijměte za obé můj dík a o ten tip se nějak podělte, ano? :-)

Zordon - to nevím. Já vedu spíš život najímavý - najím se a pak se uvidí. (Pěkně se rozproudila diskuse. ((-: Mnichové budou nejspíš aktuální téma.)

Zordon
17. 09. 2012
Dát tip
Květoni, zajímavý život mají lidé trávící delší dobu v zajetí?

FAE BOMB
17. 09. 2012
Dát tip
Mýlíte se, přátelé. Opakem je PROJÍMAVÝ!!!

Diana
17. 09. 2012
Dát tip
Nene, opakem je dojímavý

a není opakem zajímavého spíš předjímavý?

((-: Mnichové vedou rozjímavý život. (Ano, rozjímavý je opakem zajímavého.)

:-D *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru