Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Methanol- internetové vtipy

18. 09. 2012
7
7
5836
Autor
FAE BOMB

Doufám, že taky něco přidáte...

 

 

 

Jez do polosyta, pij do pološera!

 

 

Z domova:

Ekonomika:
Na severní moravě prudce klesá spotřeba tvrdého alkoholu. Podle vyjádření prodejců jsou spotřebitelé pitím alkoholu již otráveni a nebaví je pít od nevidím do nevidím.

Krimi:
Peníze vybrané v charitativní sbírce na pomoc lidem zasaženým otravou byly zpronevěřeny. Podle výpovědi samotných postižených z nich neviděli ani korunu.

Sport:
Hokejový klub HC Havířov dostane kvůli současné krizové situaci posily. K týmu se přidá brankář Tomáš Vokoun a útočník Petr Koukal. Klub také dostane státní dotaci, jak přislíbil poslanec za ODS Jan Vidím.

 
 

Charitativní koncert pro oběti metanolu uspořádalo hvězdé duo Bílá – Hůlka.

 

USA:  Zahulíme, uvidíme...

ČR:    Zachlastáme, nevidíme!

 



 

Akce: Fernet 1L, obsah alkoholu 20% + 20% zdarma.

 

V hospodě se zvedne chlápek a povídá: "Nezajdem domů na panáka?"

 

 

 

 

 


7 názorů

FAE BOMB
19. 09. 2012
Dát tip
Děkuji za tipy, nicméně si je nezasloužím. Snad jen za námahu se sesbíráním a za odstranění několika pravopisných chyb z originálů... V budoucnu hodlám doplňovat, jestli bude lidová tvořivost dál pokračovat.

Zimní kral
19. 09. 2012
Dát tip
hvězdné duo Bílá Hůlka !!!!!! :-) Tip jak Brno

snake: jenže já to fakt odchytil ve zprávách...

snake_01
18. 09. 2012
Dát tip
Chtěl bych si přisadit, ale na to dechberoucí tempo nestačím, nezbývá než tipovat

zprávy tv Nova ze Slovenska: zatialčo niektorí svoj boj s českým alkoholom prehrávajú, východniarom sa darí remizovať ...

pozitivní pohled: ve vietnamské stáčírně na chebsku nebyl nalezen žádný methanol. Čili vietnamský alkohol je bezpečný...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru