Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

G - Viktor Čistič

22. 09. 2012
12
24
2081
Autor
VH64

G další části (vloženo) Pan Kohout (20.02.2012) Karlův golf (20.03.2012) Velký Karel (28.04.2012) Pražce (29.04.2012) Záhon (23.06.2012) Svetr (21.07.2012) Do příkopy spad (25.08.2012) Viktor Čistič (22.09.2012)

Viktor Čistič

 

G strávila celkem osm let v cizině a mluví anglicky, německy, portugalsky, rusky, španělsky a francouzsky. Prý byla au pair, studovala, navštěvovala dobré známé, pracovala a podobně. Na nic z toho ale tady v Čechách nejsou důvěryhodní svědkové a tak jsem si jí občas dobíral, že celý ten čas byla ve výcvikovém středisku nějaké tajné služby, kde rozvinula své dovednosti z moderního pětiboje, mě má jen jako společenské krytí, její občasné výlety na dva tři dny porůznu po Evropě jsou služební cesty za „klientem“ a až se jednou nevrátí, budu mít kliku, když mne nenavštíví Viktor Čistič. Nikdy mi to nerozmlouvala, ani se nesmála, jen se tak neurčitě tvářila.

Předpoklady by k podobné existenci určitě měla, kromě již zmíněného jazykového vybavení střílí jako Divoký Bill, šermuje, každý rok uběhne několik maratónů, desítku dá pod čtyřicet, při kraulu necáká, nikdy není nervózní, byla by úplně nenápadná, protože nikdo do toho světlovlasého mrněte s brejličkami neřekne, co všechno dovede a vydrží, a hlavně, je soutěživá a škudlivá.

Uklidňovala mne jen její neskutečná paličatost, běžně vedoucí až k sebedestruktivnímu jednání, protože nevěřím, že by rozumná tajná služba angažovala někoho s takovou slabinou.

Ovšem, o svých cestách do Anglie, Švýcarska, Itálie, Walesu nebo Řecka G nikdy kloudně nevyprávěla, nezahlédl jsem letenku, neukazovala fotografie a ani nás nikdo z údajných známých nikdy nepřijel navštívit. Tak nevím.


24 názorů

VH64
26. 09. 2012
Dát tip
G je škudlivá velmi osobitým způsobem. S tím se dá žít. Ale možná to vydá na jednu dvě miniaturky. To "maminka", její předchůdkyně, je naprostý opak spořivého člověka, a s tím se nedá žít. Někdy říkám, že mé dvě ex obě žijí, jakoby zítra měla přijít globální katastrofa, ale G si z nějakého důvodu myslí, že po ní budou platit peníze a pomůžou jí.

NaNov2
26. 09. 2012
Dát tip
Věř mi, že my si můžeme plkat... oni jsou mnohem chytřejší, a fitrují - koho, a na co. My ani netušíme. Já jen chtěla říct, že mně by naprosto nejmíň seděla ta "škudlivost" :o))

VH64
25. 09. 2012
Dát tip
Plkáme si... Ale já bych to viděl tak, že mrtvý pod vrcholkem mi nesplnil úkol. A pokud bych uměl nějakým výběrovým řízením odfiltrovat potenciální "mrtvé pod vrcholkem", odfiltroval bych je.

NaNov2
25. 09. 2012
Dát tip
Já taky nevím, jaká jsou kritéria výběru... jen mám pocit, že schopnost odložit občas zdravý pud sebezáchovy a chovat se i sebedestruktivně pro nějakou "myšlenku" je tam naopak požadovaná, a mrtví pod vrcholy se tam moc nepočítají :o))))

VH64
25. 09. 2012
Dát tip
Horolezec Reinhold Messner řekl něco v tom smyslu, že paličatí horolezci leží roztroušení mrtví pod vrcholky. Asi to není úplně nejvhodnější vlastnost do situací, kdy jde o život. Ale samozřejmě nevím, podle čeho tajné služby vybírají.

NaNov2
25. 09. 2012
Dát tip
Soudím, že ano... jinak bys nám to tu už nepsal :o)))) (Hlavně klid... není to Bond!"Paličatost, běžně vedoucí až k sebedestruktivnímu jednání" by mě vůbec neuklidňovala. Ale "škudlivá"? Nikdy :o)))

VH64
25. 09. 2012
Dát tip
Děkuji uctivě! P.S. Záleží na úhlu pohledu...

NaNov2
25. 09. 2012
Dát tip
Perfektní.. hlavně že jsi ze hry venku :o)))

VH64
23. 09. 2012
Dát tip
Děkuji uctivě!

fajn mini, dobre se to cte T

VH64
22. 09. 2012
Dát tip
Bébel je fenomén! A když se vedle něho navíc objeví CC nebo Marlene Jobert, jsem lapený...

VH64
22. 09. 2012
Dát tip
Děkuji uctivě! baaba Určitě. Ravioli jsme měli každou chvíli! tucet Tu otázku beru jako lichotku, je však značně neuvážená až pošetilá. Pánbůh, na kterého já ani Květoň nevěříme, nám totiž nadělil podstatně rozdílnou porci talentu a genové inženýrství ještě není tak daleko, abych nějakou šikovnou manipulací doplnil, co mi chybí. potomekšibeničníhodítěte Viděl jsem francouzký film i remake s Bridget Fonda, ale nedoftipuji se - jaký jazyk chybí? Arabština? Hebrejština? tucet Čistě mezi námi, máš samozřejmě pravdu, jsem nový Květoň. Taky nový Petr Měrka a nová srozumění. K tomu uvažuju, že bych ještě přibral Básníka v pruhovaném triku a brýlích s kostěnou obroučkou.

Kapsa
22. 09. 2012
Dát tip
: )

baaba
22. 09. 2012
Dát tip
dle tvého pocitu jsi poznal Nikitu

VH64
21. 09. 2012
Dát tip
Děkuji uctivě! Všem, všem! takjinak Kdepak, už to mám dobré, teď se bojí jiný pán. Květoň Zdrhání není jen tak, je rychlejší. Aleš Podívám se. Nepracoval on ale pro jinou službu než Viktor?

a nekončí její rodné číslo 007 ?

Alegna
19. 09. 2012
Dát tip
člověk nikdy neví

Čudla
19. 09. 2012
Dát tip
Jo, dobré. *

Tohle všechno zvládla za osm let? Já jsem se za celý život nenaučil ani pořádně česky. To není samo sebou. Zdrhej!! (-:

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru