Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DŽARDOVY NAROZENINY

21. 10. 2012
18
19
1327
Autor
brackenridge

Jedenadvacátého října. Džarda oslavoval narozeniny tradičně u rodičů. Dort, dárek a nazdar. Jezdil k nim samozřejmě tramvají a to byla obvykle jeho nejoblíbenější část oslavy. Tentokrát nemohl očekávat ani peněžní dar. Minule těch pět set korun utratil za několik kil hřebíků a matka jej nazvala nepraktickým blbem.

Kdyby si mohl vybrat, radši by narozeniny ani neměl.

„Co ty děravý ponožky?“přivítala jej matka.

„Tak tady je náš oslavenec!“ přidal se otec.

„Ahoj,“ řekl Džarda.

Dort nebyl ani domácí, ani za plnou cenu. Džarda včera viděl ten stejný v Tescu v akci.

„Ne aby ses zase pokecal.“

„Pořád ho nebuzeruj.“

Džarda se už těšil zpátky do tramvaje. Ale musel ještě počkat na dárek. Mašli rozvazoval pomalu a s rozvahou. Matka ji chtěla recyklovat k dekoraci jiných, stejně velkých dárků.

Byla tam. Růžová bunda. Identická té, kterou minule rozstříhal.

„Děkuji, ta je krásná,“ řekl Džarda.

Ještě chvíli, a bude moci nasednout do pětky a doma, před zraky křečka, znovu rozstříhat růžovou bundu.


19 názorů

Diana
23. 06. 2013
Dát tip
Květoň na to přišel! :-))))

VH64
24. 10. 2012
Dát tip

O víkendu jsem neteři vyprávěl, jak když v pravěku na Zeměkouli lítaly ty veliké vážky, tak křečkové byli takhle veliký - ukázal jsem dlaní kus nad hlavou. 

Mít Džarda takového, možná by stačilo ho patřičně navnadit a rozerval by bundu za něj.


Dave Lister
23. 10. 2012
Dát tip

No, u nás doma by se taky pár storek našlo..teda né u mě doma, ale z naší rodiny a přilehlé zvířeny..můj expartner má pár much..


pedvo
22. 10. 2012
Dát tip

Tos nemohla dát předem vědět, že bude mít Džarda narozeniny? Teď abych mu připil nazdraví dodatečně.


diky ;-)


srozumeni
21. 10. 2012
Dát tip
*****

Tvé žblepty si o to říkají.


rifkele, klidne to sem davej i sestkrat :-)

kvetoni :-) ze jo a kolik by usetril!

sepot, ja nevim, ja ho neznam... :-)

britanica a dave...diky, jedne moji kamaradce, kdyz byla mala, ozrala matka vyhodila z okna vanocni stromecek...

fsem ostatnim velmi zdvorile dekuji, ze jste si precetli muj dalsi zblebt


..jéžíškunakřížku!!!! Ty toho džardu nemáš ráda..přiznej se!!!!


Čudla
21. 10. 2012
Dát tip

/*


Další růžová bunda? Nevyplatilo by se Džardovi konvertovat k homosexuálům?


Dvakrát, no... :D Promiň, můj laptop je starý pán a všechno mu trvá, tak někdy kliknu víckrát.


Dave Lister
21. 10. 2012
Dát tip

to se mi líbí Džarda je prostě poznamenanej rodinou, jako většina lidí..


britanica
21. 10. 2012
Dát tip

líbí*, je mi to povědomé, podobné rodiné strasti zná snad každej :)


jezis dekuju rifkele!!!! i ja jsem tvuj fanous!!!

potomku diky diky :-)


Já se k tomu pořád chci vyjadřovat, ale už nevim jak. Pořád bych říkala to samý. Že je to skvělý, že to se mnou vymetlo podlahu, že si tě chci vzít,...


Já se k tomu pořád chci vyjadřovat, ale už nevim jak. Pořád bych říkala to samý. Že je to skvělý, že to se mnou vymetlo podlahu, že si tě chci vzít,...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru