Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Análni vajíčko, kurva!

21. 10. 2012
10
8
2460

Análni vajičko, kurva!

Já vám mam doma takového chuja, holki, temu biste nejeřili, kurva! Přectafte si, že tudle su přivalila z fachi a že bodu uklizeť, tož su čopla pometlisko, hadr mokrí a uklizim, podlahi šuruji v cimrách, bopki od žerika zakopávam pod postele a jak tak postupuji tim mojim králostvim, tož dondu až do sinátorovo mrdniku. Tož to vite, to je nejšpinavjejši komora u nás doma, kurva! Smrdi to tam jako něde v hambincu pro rakušáki uchylné. Vite, sinátorovi se nelibi vuně od prasátek, co má pod sebó v chlivku, tak si tam u sebe vješi takové ty stromečki do trabantu, jak dyž sa vám tam nědo zeblije, tak to přesmrdi. Já dyž uklizám u sinátora, tož vemu pitel a šecko, co je na stole, do něj svinsky shrábnu, ty srački papirové, vistřihovánki, kazety s nohavicami a šmicrami a tak. To vite, sinátor béká, ale nedá sa nic dělat! Uklizeno mosi byť, kurva!

Jak su tedyk tudle uklizala, bolo tam toho jak nasráno. Knišky samé nepotřebné, židla, stul, tranzystorák, ve skřini adydasky, v kůtisku prkno na spani, prostě bordel jak sviňa. Tož su to tam začala rušiť. Co vipadalo jako nepotřebný ksindl, to šlo do pitla, užitečné vjeci su přetahla hadřiskem mokrim, co su nedovedla určiť, to su prskla z okna rovó na hnuj, abi pak sinátor, až připetá ze školi, ty vjeci visjetlil a obhájil jejich egzistencu, kurva. A jak tedyk uklizim, tož najednó co nevidim! Bolo to takové malé svinky, ružové a vedla od teho dlůhá šňura do eletriki. Tož su to za tu šňuru čopla, očuchala to, bolo to jakésik podivné. Vubec su nejeděla, co to je, ale vipadalo to jako jakásik nezbitnosť pro teplůše. Hnetkaj su to skonfiskovala a šla su sa poradit s Verunó.

Veruna bola zrovna u sebe na dvoře, seděla na neckách, před sebó mněla položený belik s vodó a hadejte, co dělala, holila si piču naostřenym vičkem z plechovki od sardinek, kurva. Zabékala su na ni Kurva Veru, potřám sa s tebó poradit ohledně tétok srački. A ukázala su ji ten ružoví ksindl. Veruna zatleskala stytkími piski, otřepala sa jak fena, čopla ksindl a Milu, ty dojnico opožděná, viš ty co to je? To je análni vajičko! A já Cože ty pičo? A Veru, kurva neznáš? To sa strči dozadu do kakaove dirki, zapne do eletriki a máš to lepči než přirozeni od černošského ogára! A jak to řikla, zala to vajičko a šupla si ho do piči a dala sa nahatá do běhu prič, enem šňura eletrická ji vlála od piči jako ocas od hrocha v zoo na svatém kopečku! To mně dosralo! Veru pocem, Veru pocem, békala su hlasitě a bježela za ni! Vibjehli sme na ulicu a utikali aš na náves, tam su dala Veru přes kešeň nohó od stola, vitahla ji z frndule ten malí zazrak, a šla s tim dom. Tam su to položila na stul, udělala si kafe a přemišlám a teprve teť mi došlo Kurva! Gde moch ten muj darmožrůt sehnať takovů sračku? Že on je to buzik! Bo enem buzici si strkají podobné předněty do prdeli. Bolo to jasné. Mam doma bukvicu. Omotala su nožisko od stola ostnatym dratem a že aš sinátor připetá ze školi, tak mu udělám richtovačku veliků a bode dobře, teplůšství z něho vijde jak prd z duchotca, dyž dostane pecku na solar. Tož ale mosim přecik to vajičko takik vizkušat, řikla su si, to bi přecik jinak nešlo! Zala su to, pomazala škvarkovim sádlem, položila to na zem a čopla si na to, vajičko mi zajelo do prdele jako po masle, bolo to čupr gut. Pak su zala tu šňuru a že ji strčim do eletriki, ale nešlo to, kurva, mnělo to takovů supermoderni koncofku z budůcnosti, tož su mosila vziť mesr, ufiknůt to, oholit drátky a fik, prcla su to do zásufki. Kurva holki, to bola pecka jak sviňa! Ryť sa mi stahla takovó siló, že dyby tam mněl nědo prst, tak ho má rozlisovaný na srački! Řvala su svinski, že sa šicko třaslo, z čuraci dirki mi viletěli scánki a jak su dřepila u tej zásuvki, tož su nascala přimo do ni. Zajiskřilo to, stykače práskli a fertig. V tu chvilu sa dveřiska rozletěla a v nich sinátor a Maminko, preboha, co sa to tadyk dělo, proč jsi tak křičála? A já na nic nečekala, čopla nohu přichystanů a začala sinátora hnat! Ty buziku nečistý, do otvoru na hovinka si strkáš eroytcké srački, já tě zabiju, taková ostuda! A rubala su ho jedna radosť a z prdele mi vlál jako čertovo chvost kabel od vajička a sinátor békal Maminko, prosimtě, nebi mně, nebi mně, já su nic neudělal, pomoc, pomoc! A já šichni vime, cos udělal, ja i Veruna, strkáš si do prdele vajičko análni, ty teplůši! A maminko, počkej, přestaň, to bode nějakí omyl, já žadné vajičo nemam, nech ně to visjetlit! Tož su sa zastavila, vitahla z prdele ten zahnojený ksindl, strčila mu ho pot čumák a co je v tom připadě tohle, chuji nečistý? A sinátor Maminko, to je přeci miš od mojeho čopitače. Hnet ji z fleku dostal. Hajzle jeden! Ty si strkáš do ryti čopitačovů miš? Za to zě zrasim, že tě sůška učitelka ve škole nepozná! A zrasila su ho a análni počitačové vajičko skonfiskovala a skovala do nočniho stolku na potom, a aš jednó bude nalada a nedostatek kokotu, tak si udělám heskí romantyckí večer, kurva. Tož tak. Každá holka bi mněla mit nějaků takovů erotycků hračku, neskaj to leti a já mosim jict z dobó, su přecik svinsky moderni robka z dědiny.

 


8 názorů

kytarista
27. 04. 2017
Dát tip

rozsekané na hadry :)))))))) Ani sem netušil, že su takovy hovado :))))


Kochan
23. 10. 2012
Dát tip

tipuji, neboť už jen několikrát užitý výraz piča je větrem, co rozráží papírové růžičky lyriků a různých jiných sebezahleděnců tohoto serveru.


Oldjerry
22. 10. 2012
Dát tip

Jj - to víš chlapa ještě ke všemu dědek - všecko pomotá!!!  ahojka. Stalo se mi před nějakými pěti lety, že jsem narazil na babu literárně podobného ražení a pak jsem se s ňou jednou setkal na veřejném čtení. Čuměl jsem jak péro šestnáctiletého kluka: jemná blondýnka stěží dvacet let, velmi kultivovaná - no PŘEKVAPENÍ  na druhou.

 

Ahoj


..gut:)))


Oldjerry
22. 10. 2012
Dát tip

bmW - co je? ty jsi ještě od Miluny nic nečetl?  tady holt je nutný specifický přístup, než se to člověk naučí strávit tak, jak to je.  Tak si čtu o čem to je napsané, ale neřeším jak je to napsané. Nakonec ten jazyk - směs nářečí takové té ostravské cockney - se objeví v jiném světle - jako kolorit a není o moc horší, než namalovat hubu za uchem, oči pod bradou a prsa  na zádech.... a to je uznávané umění. (:-D


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru