Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pro vyznavače jedné stopy

23. 10. 2012
5
9
1081
Autor
Stavák

 

Vzít za plyn umí každý, ale ubrat ho jen ti nejlepší.
Nejezdi rychlejc než tvůj anděl strážný umí létat.
Uvidíme se v PEKLE.
Co neubrzdíš, to neukecáš.
Levný gumy ti vydrží až do smrti.
Nedostatky podvozku nahrazuji odvahou.
Ať tě vozí, kdo tě šuká".
Není důležité být na místě rychle, ale hlavně se tam i zpět v pořádku vrátit.
Dvojtá plná čára je jízdní pruh vyhrazený pro motocykly.
...

Život je krátký, ale díky motorkám může být krásný!
Radši první v pekle, než druhý v nebi.
Kdo brzdí, ten ztrací, ale co neubrzdíš, to neukecáš.
Předjíždíš, kam nevidíš? Představ si tam sám sebe.
Strach a peníze jsem nikdy neměl.
Jezdi abys žil, žij abys jezdil.
Nejezdíme rychle, pouze lítáme moc nízko.
Je jen málo věcí, které v nočním městě vzbudí větší pozornost než dunící naháč, měnící životní názor všech holek, které si do té doby myslely, že největší frajer je jejich kluk s nagelovanou hlavou a vytuněnou fábií.

9 názorů

Hagrid
24. 10. 2012
Dát tip

na čem jezdíš? ;)


Stavák
24. 10. 2012
Dát tip

Děkuju všem za nahlédnutí, komentář a tip...  "za sebe mohu jen říci, že patřím mezi vyznavače jedné stopy a neměníl bych ;)"


Kochan
24. 10. 2012
Dát tip

cítím z toho podporu automoto průmyslu, tedy jsem jednoznačně proto, aby ti byl - jako teroristovi - zakázán vstup na pismak.cz. neboť boj s teroristy vyžaduje, jak říká náš velký george w., speciálních prostředků. waterboarding na tebe. antiautomotoliterát


srozumeni
24. 10. 2012
Dát tip
***

Ráno poslouchám City a libuji si, že do města nejezdím autem. :-)


DavidPetrik
23. 10. 2012
Dát tip

Kdyz vrstvil aforismy Nietzsche napriklad v "Mimo dobro a zlo", nestaly tyto o samote, ale davaly smysl ve vzajemne vztaznosti a ke zbytku textu. Nektere aforismy tady jsou vtipne a dokonce trefne, ale jako celek neobstoji - pusobi jako nahodile nahromadene postrehy: jednohubky, z nichz se nikdo poradne nenaji.


Čudla
23. 10. 2012
Dát tip

Jo *


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru