Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Už dávno není

27. 10. 2012
8
23
2244
Autor
Dave Lister

 

                   Poprvé viděla jsem

                  odlétat labutě

                  V úterý na Havla

                  na našem dvoře

                   v  půlce října

                  

                  Dnes sněží

                 na kostře reality

                 mihotá se přítomnost

                 všechno se v jediné chvíli prolnulo

                 mám i nemám jsem nejsem

                ach konečně

                hlavně cítit že žiju

                i když v jiném městě dávno dávno

                

                

               


23 názorů

annnie
05. 01. 2021
Dát tip

Vidím, že jsi na dobrý cestě! Až ty otázky vyřešíš, dej mi, prosím, vědět. Hlavně mě zajímá ten vesmír - až budu velká, chtěla bych totiž bejt kosmonautkou. No ovšem o tom povídat někomu, kdo se jmenuje Dave Lister ... :) Zatím dobrej let, pá a.


Dave Lister
05. 01. 2021
Dát tip

No to viš že buduuu ---šak mě si pamatovat nemusíš hele :D já su zaséj furt mimo, nic si nedělej ze senility já se k ní blížím..ale maskuju to vášní pro různý vína, to u mě líp vypadá víš co :) a čtu si co mě napadá a kdy chcu, fakt že jo.řeším teď furt ty základní otázky života, vesmíru, a tak vůbec..a je to někdy na budku.taky se měj..


annnie
05. 01. 2021
Dát tip

Nic si z toho nedělej, já jsem beztak od narození senilní a dávno jsem zapomněla, že jsem ti psala :). Ale na tvý texty jsem nezapomněla! Na moje koukej či nekoukej dle libosti, není to povinný :)

Hlavně zůstaň složitá :)!!! Hezkej večer a.


Dave Lister
05. 01. 2021
Dát tip

Ahoj já jsem nejdřív neviděla to co jsi napsala.Dělá to chyby asi, ten systém Písmáku.Nebo nevím třeba jsem čuměla blbě :) tak to mě teda těší hele díky za zprávu ..jsem nějaká složitá teďka.Nevím co a kdy, nějak mi to drhne všecko..Taky jsme koukala na tvoje..ještě budu pokračovat..tak zase někdy  někde..se potkáme asi   :D


annnie
30. 12. 2020
Dát tip

No já žasnu. Jsem na písmáku asi desátej den a objevila jsem tě až teď. Klikám od jedný tvý básně k druhý třetí atd. a jedný po druhý musím dát tip, to se mi teda nestává. Tvý věci jsou mi hodně blízký. Tak ahoj a brzo sem dej nějakou novou!


Petr.II
12. 04. 2013
Dát tip

*


guy
05. 12. 2012
Dát tip
jo, ale nesmí se kor moc dlouho, hrozí zánět spojivek :)

Dave Lister
05. 12. 2012
Dát tip

jo to je to  hlavní oč tu běží

i když na sníh se hezky kouká ")


guy
03. 12. 2012
Dát tip
momentálně ani v Iglau ani kde jsem teď to s tím sněhem taky není žádná velká sláva, těch deset vloček na metr čtvereční se nepočítá, ale že žiju chvílema cítím :)

Dave Lister
02. 12. 2012
Dát tip

no, v Brně ráno sněžilo, kde jsem teď, tam nesněží.kde sněží tobě, nevím, v Iglau??


guy
29. 11. 2012
Dát tip
dnes taky sněží ..

Dave Lister
10. 11. 2012
Dát tip

já ti nevím asi každý mluvíme o něčem jiném už mě to nebaví .tak sbohem..tvé názory nesdílím.. emancipace je pojem už lehce mimo mísu,jakož i to ostatní co píšeš.. ale když si to chceš myslet, je to tvoje věc.


Dave Lister
10. 11. 2012
Dát tip

je prča, jak se lidi chovaj, když maj pocit, že je někdo utřel, já tě pod tvým dílkem utřít nechtěla, ale ty sis to tak vzal..seš asi startovací, to je mi tě líto, co se týče tvého komentu tady, no, a co má bejt.? já napsala co sem prožila, každej to vnímá jinak, papa ")


Dave Lister
28. 10. 2012
Dát tip

Kurňa, tak to mě těší..když napadne prvně sníh, je to pecka.I když dnes taje.


neni zac, moc pekny, ten jednoduchy jazyk, atmosfera, emoce


Dave Lister
27. 10. 2012
Dát tip

Jé díky :))


moc libi, ta nostalgie *


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru