Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zprostředka

09. 11. 2012
6
12
1178
Autor
těša

Uprostřed špatně

trvá; příkoří

nestřídá uprostřed situace

nic a nic nestřídá

nic uprostřed.


 

Po mnoha náznacích pak situace končí

cosi vítězí, cosi prohrává

a člověk taky cosi.


 

Dodělo se.


 

Zvolna je jiné,

začátkem vábí k zájmu; angažmá

trhá situaci v cáry situace

lhostejné do dalšího seskupení

v situaci uprostřed.


 


12 názorů

j.nikdo
13. 04. 2013
Dát tip

Filosofie a poezie se dohromady moc nemusí, ale výsledky bývají někdy zajímavé...*


Baziliška
01. 04. 2013
Dát tip

Nenech se mnou nahlodat, to jsem nechtěla. Jde o rezonanci, ne autoritativní výklad:) Přesně tak jsem tu periodicitu pochopila, prostě mi ten pubertální dvojsmysl ujel. Čím jsem starší, tím míň mi přijde, že se v mém životě opakujou větší podobný úseky (přijde mi že vývoj situací i řešení jsou pestřejší, byť věci většinou dopadnou stejně pitomě jako už tolikrát předtím), ale na těch každodenních mikrosituacích to vnímám pořád.


těša
30. 03. 2013
Dát tip

jo, perioda mi právě v tomlhe kontextu připadá lehce zábavná. já jsem tím původně myslel spíš opakovaný lezení do stejnejch...situací a určitou podobnost různejch úseků života, ale možná je to stejný i každodenně. 


Baziliška
30. 03. 2013
Dát tip

Díky za ten časovej údaj, slovo perioda mě mírně vyděsilo. No, samozřejmě ze slov a ještě poetických můžu jen tušit, co máš na mysli, ale stav, kdy jsem "v meziřešení" nějaké situace a čekám, jak to dopadne, zažívám skoro denně a je to pěkně nepříjemný. Takže za světlé a hlavně jednoznačnější zítřky:)


těša
30. 03. 2013
Dát tip

dík :)

 

edvine, na větvi jsem z toho taky. a moderní je jen...vždyť jsme o tom mluvili u komenského a experiential learning :)

 

oldrichu, díky za zájem, budu rád za komentáře.

 

baziliško, to ti úplně nezávidím, má perioda trvá tak tři měsíce :)))


Baziliška
30. 03. 2013
Dát tip

Mám mírně deprimující pocit, že něco obdobnýho zažívám skoro denně:)


Oldrich
12. 03. 2013
Dát tip

Tak tohle není na jeden text od autora. Musím se ti podívat blíže na zoubek. Což sice bude nějaký čas trvat, ale považuji to za nutné.

V tomhle případě zatím nejsem schopen rozlišit, o co se jedná. Musím si udělat šiřší obrázek...


Never More
17. 01. 2013
Dát tip

*t


Edvin1
14. 11. 2012
Dát tip

Ach jo, já asi toho čtení moderní poezie nechám... Vždyť jsem z té básně úplně na větvi.

Ed :)


srozumeni
09. 11. 2012
Dát tip
***

eLko
09. 11. 2012
Dát tip

až na ten začátek to jde *


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru