Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KDY JE TEN SPRÁVNÝ ČAS

27. 11. 2012
18
24
2504
Autor
srozumeni

Kolikrát jde jen o hloupé nedorozumění. Několik vyřčených slov se tak nějak divně zamotá, nebo špatně pochopí. Pak přijde snaha všechno hned a tady a teď za každou cenu vyjasnit. A najednou problém spíš naopak narůstá do obludných rozměrů. To je tedy aspoň má zkušennost. Ne vždy umím najít ten správný čas.

Mluvit opatrně. Neříkat špatné věci. Snažit se neublížit. Někdy moc těžké. Ani to člověk tak nemyslí. Nějaké slůvko blbě vyklouzne. Jiné si druhý trošku překroutí. A mrzutost je na světě hned. Jak z toho ven? Všechno hned vysvětlit? Někdy raději počkat. Až bude ten správný čas. Jak jej ale poznat? Na to si musí přijít každý sám. Někdy se z toho stačí vyspat. A zase bude líp.

24 názorů

srozumeni
09. 01. 2013
Dát tip
ASUN děkuji. Tip se sice někam zatoulal, ale to neva. Hlavně, že se Ti to líbí... Hezký den.

ASUN
07. 01. 2013
Dát tip

Moc pěkně vystiženo..tip..ASUN


srozumeni
04. 01. 2013
Dát tip
dík

Kukučín
04. 01. 2013
Dát tip

*


srozumeni
12. 12. 2012
Dát tip
Vampi, dík za návštěvu.

Vampirelord
12. 12. 2012
Dát tip

Mlčení zlato:)


srozumeni
05. 12. 2012
Dát tip
Taublo, koloušku děkuji.

koloušek
03. 12. 2012
Dát tip

Chce to víc trpělivosti, ale tu já také většinou nemám. T*


Taubla
01. 12. 2012
Dát tip

Ano, občas se životní situace dokáží pěkně zamotat. Věřím, že ale nakonec každý najde tu správnou cestu. Držím palce srozumění.


srozumeni
01. 12. 2012
Dát tip
Petře, Jiří, Juliano děkuji vám za trefná slova.

Juliana
29. 11. 2012
Dát tip

Ozbrojeni slovy jako šavlí procházíme světem, občas někdo považuje náš šavlový tanec za výpad, někdy se posekáme sami vlastní nešikovností. Když protistrana omluvu nepřijme a lebedí si ve své ukřivděnosti, je zbytečné utápět se pod tíží "viny". Sice to člověka mrzí, ale musí se nad to povznést. *


nostalgik
28. 11. 2012
Dát tip

Hozený kámen, vystřelený šíp, vyřčené slovo...

nikdy je nevrátíš. Je štěstím, minou-li cíl, ale co když zasáhnou...?

*


srozumeni
28. 11. 2012
Dát tip
Děkuji vám za slova zde zanechaná. Potomku máš pravdu, ale ne vždy se to bohužel takto podaří... Všem přeji hezký den.

Mnohdy čas spoustu věcí napraví*


Stavák
27. 11. 2012
Dát tip

přesně tak

*


Alegna
27. 11. 2012
Dát tip

ano také to znám, naučila jsem se, že když nevím, dělám mrtvého brouka, někdy se ale neudržím a podlehnu emocím, ale vím, že vysvětlovat nemá cenu, snad jen omluvit se a jít dál :)****


plpko
27. 11. 2012
Dát tip

Sakra, prepáčte, ten môj koment mohol vyznieť inak ako som ho myslel. Chcel som tým povedať, že ja vlastním taký čitateľný ksicht a aj bez slov rozpráva o mojom vnútornom rozpoložení. Ťažko sa mi s ním žije, ale dá sa to vydržať. :-)


srozumeni
27. 11. 2012
Dát tip
Romane dik. Nado,presne takhle to je,takhle to taky znam. V podstate jsi to popsala jeste vystiznejc,nez ja. Dekuji.

NaNov2
27. 11. 2012
Dát tip

Znám... často těžko hledám správná slova, tak raději mlčím. A pak něco řeknu, a ono se to nějak "nepotká", vyzní to docela jinak, než to bylo myšleno. A já mám snahu jaksi dovysvětlit... a mám ji hned. I když vím, že je mnohdy lépe počkat, protože teď je to "rozlité", a žádný zjevně logický argument nemůže v tu chvíli na úrodnou půdu padnout. Asi chce všechno svůj čas... i slova.


srozumeni
27. 11. 2012
Dát tip
Ano plpko, dík za stopu, co si tu zanechal.

plpko
27. 11. 2012
Dát tip
Nuž veru, je to ťažké. Zvlášť vtedy, ak vlastníte ksicht, ktorý hovorí bez slov, aj keď chcete aby mlčal.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru