Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přes Cesty...

Výběr: kafka, Vio, Rivka, Print
28. 01. 2002
15
0
4181
Autor
Vojtek

Za Rifkou...

.

Stále se nám rána hlásí

s jistotou jogína

skrčeného v rohu láhve

Neodbytným pocitem

Bezprizorného bezdomovce

když nevědomky stárne

V nekonečné frontě

na dobrovolnou kávu

.

I staré dobré rozcestníky

věčně správných směrů

jsou dnes nějak

prapodivně zauzleny

Ani žádné špatné směry

nejsou v mapách...

naznačeny

.

Ale stále ukazují...

.

Tu jedinou správnou cestu

.

Tu jedinou správnou cestu

.

Pro Vás

Pro mne

Pro Tebe

.

Tak proč si k ránu

Nechávám zdát

Že kudy právě klopýtáme

Vůbec žádná

zvláštní cesta

Vůbec nikam...

.

.

.

nevede?

 

 


Vaca
06. 04. 2002
Dát tip
*

Sama
18. 02. 2002
Dát tip
Ano.

Print
11. 02. 2002
Dát tip
Uf!!! Vojtku.... no tohle! ****!!!!

Stevenson
29. 01. 2002
Dát tip
tak jo, holubicko, nebudem.-))

Vojtek
29. 01. 2002
Dát tip
Rivko: Ano, na co souvislosti...Třeba jsou očekávány nějaké peprnosti ze světa slavných. Prostě nejde napsat básnička pro človíčka...jen tak *!/ já nesnídám.... Kdybychom rostli jak stromy v lese to co se stalo odestane se Kdybys mi upletl korálky z duhy nebyl mě odvedl žádný druhý Kdybych tě uviděl tenkrát ve snu kamínku na dně k nohám ti klesnu Rozlité olovo osud mi ukáže nevěřím na slovo dokud se nestane Ale já se to naučim hrát...příště !!!! A co CDčka :-))))))

Rivka
29. 01. 2002
Dát tip
Tak já už to rozseknu:)) Nevěřím na osud samotu krutou dokud tě odsud nenesu na rukou Kdyby mě měli nést hrobníci na márách byla bych ráda ach žes mě měl kdysi rád Budeš mi děvčátko smuténkou studnou hoď do ní semínko kruhy se uhnou Budeš mi mládenče pramínkem v řece hoď do něj šáteček vrátí se přece Navěky tvoje - blízko jak do nebe budu tě hledat rty dva kroky od tebe Kdykoliv kdekoliv... až naposledy nebude ani KDE? Nebude ani KDY Kterou dáme příště?:))) Ovšemže nejde, jen tak...! To bys tomu dal:) Leč nesmutni, třeba budeme jednou dost velké sousto i pro Story nebo jiný obrázkový časopis:)))) Už máme recitátorku, pštrosa... - já myslím, škoda to nevyužít:))) Pak napíšu studii s pracovním názvem „Vliv kontinentální snídaně na básnickou tvorbu sklonku 20. století":)))) CDčka skvělýýýýýý!:) Už je mám skoro natažená do kompu, co mu přehrávač funguje jak když nefunguje... A z CDčka samotného to nehraje vůbec, tak tahám a tahám... A stojí to za to:)))

Vojtek
29. 01. 2002
Dát tip
Jak je na ten komp natahuješ??? Já jsem jednou zkoušel CDčko ohnout a ono prasklo :-)))) Příští štace....Kápě dýka plášť..... Telefonem důvěry se nedá vůbec nikam dovolat..... Je to tam taky....je to vynik! Poznáš to tak, že se to nejmenuje Kápě dýka plášť :_)))))

Rivka
29. 01. 2002
Dát tip
Já to dělám přes xerox... to pak stačí zmáčknout větší procenta:c))) (A je to vynik!:))) )

zajímací... *

kafka
28. 01. 2002
Dát tip
polykám... :)

Astalavista
28. 01. 2002
Dát tip
Paráda!!*

Pája
28. 01. 2002
Dát tip
je to možná tím že chodíš první....* :-))) příště to budu taky umět :-)

Wopi
28. 01. 2002
Dát tip
*

Vio
28. 01. 2002
Dát tip
TIPík Výběrový

Rivka
28. 01. 2002
Dát tip
...*! (A už jsem to našla:) Budeš mi mládenče pramínkem v řece hoď do něj šáteček vrátí se přece) :)

Miroslawek
28. 01. 2002
Dát tip
... není střední cesty, není jediné správné cesty, jsou jen cesty, z které občas mluvím ;-D ... tak jeden TIPík úplně z cesty ... a od cesty... Bez.Prizornyj ;o)))

djPes
28. 01. 2002
Dát tip

Vojtek
28. 01. 2002
Dát tip
Kdyby mě měli vézt hrobníci na marách byla bych ráda ach... žes mne měl kdysi rád...

Bacil
28. 01. 2002
Dát tip
K tomuhle moc nemůžu, chybí mi souvislosti... tož jen tip.

Wiki
28. 01. 2002
Dát tip
vyrazils mně dech :o))*

Rivka
28. 01. 2002
Dát tip
Ach... jo... tak já jdu zas hledat...:) *!

Rivka
28. 01. 2002
Dát tip
...mám! Tak snad začnem od začátku, ne...?:) Ještě mi voděnka naději nese slzička rosy po ráno v lese Ještě mě kamínek do dlaně zebe půjdu cestou necestou vedle tebe ...

miklunka
28. 01. 2002
Dát tip
*

Vojtek
28. 01. 2002
Dát tip
chi chi..tys to vzala i s tím překlepem :-))) Ještě mě polibek na skráni studí pošlu ho po větru aby byl brzy u ní Slzy na hladině dělají kruhy ze samé žízně slané studny ...

Krel
28. 01. 2002
Dát tip
!!*

Stevenson
28. 01. 2002
Dát tip
zajimave..asi na mne trosicku nesourode, nebo pomery neznam?))

Rivka
28. 01. 2002
Dát tip
Po ránu na mě zármutek padne chtěl jsem sny o tobě a neměl žádné A hned je po všem co kdysi bývalo přemýšlím o všem všechno mě zklamalo Budu ti nádobou vědrem bezedným že jsi šel za jinou a byl mi nevěrný Budu ti píšťalkou s mollovou tóninou vodou i studánkou líbeznou krajinou ... (Jsem si říkala, že čtyřverší končí moc depresivně:))) )

Rivka
28. 01. 2002
Dát tip
(A co pořád máte všichni s těmi souvislostmi?:))) Text je text, holoubkové... nač pátrat, co měl Básník k snídani..:)) )

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru