Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

INCIDENT

07. 12. 2012
23
28
2411
Autor
srozumeni

I takové chvíle patří k nám do stacionáře. Jak ráda bych se jim vyhnula. O to víc člověk pak ocení dobrý tým kolegyň, s kterými jsem o tom mohla téměř po celý zbytek dne mluvit a mluvit, což je důležité...

Netrvalo to moc dlouho a byla jsem na zemi. Držel mě za cop vší silou. Bota se párkrát mihla v zorném poli. Hlavně si krýt obličej, stále mi znělo v uších. Však víš, jak dopadla Hanka před třemi lety. Dvanáct stehů zevnitř úst. O co se snaží? A hlavně nekřičet! Opakovala jsem si sama pro sebe. Hluk ho dráždí ještě víc. Chce mě snad skalpovat? Snad pomůžou kolegyně... Odlákají ho na pamlsky, to většinou vždy zabralo. Naštěstí i teď. Jsem volná. Rychle pryč. Ať nikdo nevidí, že hystericky pláču. Setřást ze sebe tu bezmoc, ten pocit strachu. Zatím to nejde. Pokaždé, když ho potkám, jsem ve střehu. Hrajeme na kytaru a zpíváme. Miluje to. Chodí mi za zády sem tam, trochu se usmívá. Nesoustředím se...... Je to teprv týden. Přejde to, já vím.

28 názorů

srozumeni
06. 03. 2013
Dát tip
Já se té ostražitosti ještě nezbavila, ale to asi není na škodu. Díky za zastavení.

lenkak
05. 03. 2013
Dát tip

Rozumím! Jednou mě škrtil jeden náš uživatel, shodou okolností taky autista, sice jen krátce, rychle se mi podařilo ho odrazit, přesto jsem ho se od té doby strašně moc bála a už nikdy se k němu nepřiblížila bez velké ostražitosti...


srozumeni
04. 01. 2013
Dát tip
děkuji

Kukučín
04. 01. 2013
Dát tip

*


srozumeni
11. 12. 2012
Dát tip
Jiří, Printe a Vampi, moc vám děkuji.

Vampirelord
11. 12. 2012
Dát tip

To bych nedal......***T


Print
10. 12. 2012
Dát tip

Obdivuhodné...ze všech stran!*


nostalgik
10. 12. 2012
Dát tip

...situaci si lze představit,

ty pocity asi velmi těžko...

**


srozumeni
08. 12. 2012
Dát tip
Diano děkuji.

Diana
08. 12. 2012
Dát tip

Díky, že sis dala práci a přiblížila nám to. Každé trochu lepší porozumění druhým lidem je dobré a užitečné..


srozumeni
08. 12. 2012
Dát tip
Lidičky a lidičkové, všem vám moc děkuji, ať už za údiv nebo za obdiv k mému zaměstnání a některým i za to, že se snad i líbilo, jak je to napsané. Vážím si všech názorů. Jen pro vysvětlení: Dělám to už skoro osm let. Tuten muž je tam u nás asi pět let. Něco podobného se stalo jen párkrát. A v mém případě šlo spíš o blbou náhodu. Dalo by se říct, že jsem jen byla v blbou chvíli na blbém místě. Kolegyně ho měly v šatně a věděly už, že se s ním něco děje, tak měly nějaký plán, jak nejlépe předejít incidentu. Jenže já jsem vylezla z jídelny a chvátala jsem jinam, nic netušíc, a ještě jsem ho jen za letu rozverně zdravila a ani jsem se na něj pořádně nepodívala. Možná bych z toho výrazu obličeje něco poznala a včas utekla...Takže spíš jen blbá náhoda. Ale napadlo mě při tom spíš něco trošku jiného. V médiíéch často slyšíme, jak někdo někoho někde napadl (přepadl). Většinou se jen otřepu a v duchu polituju oběť. Ale je to stejně takové odoosobněné, protože se asi těžko do to může člověk vžít, když to nikdy nezažil. Já už si to nepatrně dokážu představit, a to jsem naštěstí nezažila a doufám že ani nezažiju, přepadení od někoho cizího. Prostě ten pocit té chvilkové bezmoci už asi zůstane napořád někde schovaný. To jsem se tedy ale rozepsala. Ještě navíc tak neobratně, jak sem vám toho chtěla tolik napsat. Tak mějte hezký den a víkend a zase někdy příště na čtenou.

Máš můj obdiv. Asi bych to nedokázala dělat.*


Juliana
07. 12. 2012
Dát tip

Hrozné je, že se to může kdykoliv opakovat a on za to snad ani nemůže. Chodit do zaměstnání ustavičně s podvědomým strachem je velice náročné na psychiku. Přeji hodně ti hodně sil.* 


BigBivoj
07. 12. 2012
Dát tip

nezávidím, obdivuji *


koloušek
07. 12. 2012
Dát tip

Co říct?  Náročné povolání. T*


Stavák
07. 12. 2012
Dát tip

přijde mi to tak bezprostředně napsané, jako bych to zažil sám (za tebe)

*


gabi
07. 12. 2012
Dát tip

dobre napísané *


Alegna
07. 12. 2012
Dát tip

těžká psychická zátěž, opravdu***


Petr.II
07. 12. 2012
Dát tip

*


Diana
07. 12. 2012
Dát tip

To tedy nevím, jak dlouho to lze vydržet. ... **** 


srozumeni
07. 12. 2012
Dát tip
Dik Romane

srozumeni
07. 12. 2012
Dát tip
Děkuji.

Čudla
07. 12. 2012
Dát tip

Obdivuji Tě, že dokážeš zůsat v takovém prostředí, kde nevíš, co se může přihodit. Chce to asi hodně vnitřní síly a hlavně mít tu práci rád. *


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru