Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Horúca jazda

07. 12. 2012
2
2
680
Autor
Magica41

Valentínska horúca jazda.

 

     Klára nastavuje v aute klímu na najnižšiu teplotu. Oblieva ju horúčava. Napriek tomu, že vonku zúri poriadna valentínska metelica. Stierače nestíhajú stierať sneh z predného skla. Teplomer na palubovke ukazuje pár stupňov pod nulou.

Už na poslednej benzínke musela zastaviť a vyzliecť si kožuch. Neunikla  hladným pohľadom pánov pri tankovacích nádržiach. Zaujali ich jej vysoké čižmy, čierne vzorované pančušky, krátka suknička? Odhalila viac. Zložila kabát, zhadzuje zo seba svetrík. Vystavuje na obdiv oblé ramená, aj kypré poprsie, ktorému sa žiada vyskočiť zo zovretia bielej blúzočky. Je si vedomá, že pôsobí stále vyzývavo. Paničky, zababušené za oknami okolostojacich áut,  nechápavo krútili kučerami. Ale Klára sa priam roztápa. Ako ten sneh na kapote auta.

Jemne ťukne na tlačidlo s označením CD a rozozvučí príjemné tóny. V mobile zapípa správa. No a čo, keď poruší pravidlá cestnej premávky, nech sa aj zahluší na tej zasneženej diaľnici, ale musí to prečítať! Túžobne očakáva ďalšie magicky spaľujúce slovíčka od Róberta. V kabelke doluje telefón. Už len pri myšlienke na neho sa jej zrýchľuje dych.

 

     Takto rozvášnená je od rána. Od momentu, kedy jej Róbert zavolal  na školenie: „Pekného Valentína!“  Ten úchvatný mladý muž, s neskutočne jasnozrivým pohľadom. Názov Modrej lagúny určite vymyslel niekto, kto videl takéto očarujúce Róbertove zreničky.

 „Mám pre Teba prekvapko. Niečo, čo si ešte nikdy nezažila!“  Zaujímavá vetička, tak ako je zaujímavý Róbert celou svojou bytosťou. A hlavne, inklinujúci k vášnivému priateľstvu so ženou „v správnom veku“.  Takýmto taktným pomenovaním štyridsiatničiek, dal Róbert jasne najavo, že aj keď o čosi staršia Klára, je práve tá, koho on považuje za svoje správne rozhodnutie.

     Klára tam stojí  pred interaktívnou tabuľou. Snaží sa zachovať niť vlastnej prednášky. Chveje sa nedočkavosťou, čo si Róbert pre ňu tento krát pripravil. Očami visí na telefóne a netrpezlivo očakáva, kedy sa rozsvieti display a prezradí pointu Róbertovho prekvapenia:

 „Valentínsky darček, aký sa ti bude páčiť..“ Kláru zaliala červeň pri obsahu nezvyčajného odkazu: „Vezmem Ťa do trojky s druhou babou!“  Rukami sa snaží prikryť purpurové líca pred svojim publikom. Žiadostivo číta ďalej:

„Nie je síce taká sexica ako Ty, ale budeš spokojná.  Obidve Vás vydráždim do zbláznenia!“ 

Klára svoj seminár prerušuje o čosi častejšie.  Valentínske odkazy ju úplne pohltili. Čo tam po podnikateľských plánoch, ktoré tu prezentuje! V hlave má nasadeného nepoznaného chrobáčika.

Róbertove riadky sú čím ďalej, tým dráždivejšie:  „Pekne Vás rozparádim. Ona  sa Ťa začne pozvoľna dotýkať jazykom a ja sa k nej pridám...“

Klára sa ide sa zblázniť už teraz! Len čím skôr ukončiť prednášanie o ekonomike všedných dní, nasadnúť do auta  a odfrčať užiť si zvláštny valentínsky večer.

 

     Cestou zo školenia lúšti poslednú správičku. O tom, ako sa tej druhej nemusí  Klára ani dotknúť.  Ako ju dostanú tí dvaja  až do šialenej extázy. Róbert garantuje desiatky orgazmov, presne takých, aké má rada práve ona.

Cíti, ako jej vlhnú čipkované nohavičky. Noha samovoľne pritláča plynový pedál. Rúti sa ľadovou diaľnicou. Čím skôr byť s ním! Všade sú záveje, nemá kde odstaviť na krajnici, schladiť žeravé telo a predýchať omamné vzrušenie.

Už to nevydrží! Tak veľmi po ňom túži.. Jednou rukou drží volant, tou druhou vyhŕňa sukňu a siaha medzi svoje orosené drobné chĺpky. Uberá plyn, auto sa kĺže po ceste a Klárin prst po jej vlastnej telesnej schránke. Zoviera stehná. Ruku uväzní v pevnom objatí. Pohyb svojho šikovného pršteka zrýchľuje. Pritlačí ho v silnom kŕči a ešte si ním krúživo prejde po najcitlivejších zónach. Iba chvíľka!

Predstavuje si Róbertove pery presne  tam, kde sa teraz dotýka. Posledný záchvev! Vytryskne z nej prívalová vlna. Kričí od slastnej rozkoše. Auto na chvíľku zabalansuje. Precitá. Otvára okno. Chladné snehové vločky padajú na Klárine rozpálené líca.

Róbert jej pripravil nezabudnuteľný, horúci zážitok už počas jazdy na diaľnici a ani o tom nevie. A to si ešte ani nevyzdvihla jeho valentínsky darček...          

                                                                                                                                                            Magica


2 názory

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru