Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TV program

26. 12. 2012
4
12
1058
Autor
FAE BOMB

 

 

Díla známé české scénáristky Poledňákové-Brožové i letos obohatí naše Vánoce. Na co se můžeme těšit?

 

-Jak se krotí kontrarevoluce

-S tebou mě baví soud

-Dva lidi v cele

-Jak dostat otce opata do oprátky

-Jak utrhnout Miladě hlavičku

 

 

Doufám, že se všichni i přes mnohdy necitlivé zásahy cenzury dobře pobavíme!

 


12 názorů

Toscana
01. 01. 2013
Dát tip

šťastný a veselý i tobě, FAE! :-)


FAE BOMB
29. 12. 2012
Dát tip

Hezká je taky pohádka "Princezna se zlatou hvězdou na čele". Původně to byl popis zmasakrování carský rodiny. Než se to ovšem dostalo až do Moskvy, prošlo to rukama mnoha cenzorů, který to mylně považovali za pohádku. Původně se to jmenovalo "Car s černou dírou v čele". První cenzor vyměnil nenáviděnýho cara za trošku přijatelnější princeznu a díru v hlavě jí zalepil náplastí. Další mrtvoly proškrtal. Druhej cenzor náplast vyměnil za pentagram, židozednářskej symbol krvežíznivejch hrdlořezů z Pentagonu. Materiál neřešil. Třetí ten symbol neznal, tak z něj udělal hvězdu. Proč ne rudou? Bylo by to plivnutí do tváře všemu pracujícímu lidu. Zvolil zlato, symbol přepychu a moci. Z původního děje tam nezůstalo prakticky nic, takže přidali krále Kazisvěta, kterej nakonec ani nebyl popravenej, akorát ho dělníci a rolníci vyhnali ze země. Stačilo přidat trochu vomáčky a pohádka byla na světě. Když to přišlo na KGB, tak se soudruzi nestačili divit...

Dobrá je taky "byl jednou jeden král". Je to vo Ludvíkovi XVI. Děj prozrazovat nebudu, ale nakonec všechno dobře skončí. Dobro zvítězí a zlo je potrestáno...

Jestli jsem vám ještě nepopřál, tak šťastný a veselý...


Kočkodan
28. 12. 2012
Dát tip
Budiz jim zaludek lehký...

Hezký je pohádkový horror - Jak hlemýžď Bonifác a žabka Emilka emigrovali za svobodou do Francie.


Toscana
27. 12. 2012
Dát tip

Já mám stejně nejraději ty od Járy Cimrmana, např.:

Jak s andělem šili všichni čerti, O Palečkově bratru Ukazovákovi, Urna s Popelkou, Dlouhý, široký a krátkozraký, O třinácti tchýních, Kašpárkův hrobeček, Jak chudák do ještě větší nouze přišel

*t


Kočkodan
27. 12. 2012
Dát tip
Dovoluji si tedy jeste upozornit na: Hárá Bella (pokracování Stará Bella) O dvanácti bebíckách Neotesánek Cípková Ruzenka (pohádka s varováním pred zneuzíváním leku) Vul nad zlato Kráska je v díre (v zahranicí bohuzel uvádeno pod nevhodne zavádejícím názvem Krásko, je v díre*) Cert a baca (pohled do zivota ctyrprocentní mensiny) Homous (mikrokomedie s podobnou tématikou) Rudá Karkulka (pohádka poplatná dobe normalizace) (* Omlouvám se, pokud jsem pro nekoho zasel prilis daleko. Váhám, váham, ale risknu to a nedeletuju, snad toho pozdeji nelituju...)

Honzyk
27. 12. 2012
Dát tip
(

... aneb - jak inspirovat Kočkodana k olympijskému výkonu. ((-:


FAE BOMB
26. 12. 2012
Dát tip

Teda Kocoure, tys tomu teda nasadil korunu!!! (megasmajlík)


Kočkodan
26. 12. 2012
Dát tip
Hezké jsou i pohádky (omlouvám se za rozsah, bylo mi líto neco vyskrtnout): Princezna se Zlatou hvezdou hrdinky Sovetského svazu Blil jednou jeden král Dívka na odtetí Hrísná princezna Tri do sisky pro Popelku Certuv lágr Co takhle parba, princi Honza válel králem Jatky s certem Jak se nudí princezny Lotrando a Obejda Smrtelná teta O princezne Jasnence a fetujícím sevci O drsku, rychle ven! Princ a pobehlice Princezna od lejna Rve ti princ Tri luteráni Tri zlaté bypassy deda Vseveda Vzteklá stestím Nedáte srdce? (otresný dokument o ilegálním obchodu s orgány)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru