Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

R&E - Mám tě ráda

13. 01. 2013
13
27
1254
Autor
VH64

Mám tě ráda

 

Šli jsme na procházku, jak už jsme měli zavedené, Eliška za ruku s maminkou, Renatka se mnou, za sídliště, potom stráňkami mezi zahrádkami dolu k Labi a ulicemi zase zpátky domů. Něco okouknout, něco možná koupit, povídat si.

Jak jsme scházeli, sbíhali a slézali stráňky, Renatka vypadala zamyšleně a zpomalovala, až jsme byli docela pozadu a vlastně sami. Podívala se na mě nahoru a zastavila – „Já ti chci něco říct.“ Usmál jsem se. Vypadala hodně soustředěně. „Já tě mám ráda, víš!“ A bylo vidět, že si vydechla, ale pak se zarazila, zhluboka nabrala dech, zase na chviličku zarazila a rychle dodala – „A taky maminku, Elišku, Míšu, ...“ Připojila všechny kočičky, co s nimi bydlely, prostě nezapomněla na žádného živého tvora v domácnosti. Nechtěla kvůli mně nikoho odstrčit.

Dívala se celou tu dobu nahoru, prstíčkem odkývávala každou další bytost, a já jsem věděl, že šťastnější nebude ani ten někdy v budoucnosti, kterému větičku zopakuje s míň zakloněnou hlavou a bez dodatků.


27 názorů

VH64
26. 01. 2013
Dát tip

Aha!

Ale to jsem to spíš neobratně napsal do miniaturky.


VH64
24. 01. 2013
Dát tip

Hmmm, neřekl bych, že tady šlo o naivitu nebo přílišnou upřímnost. 

A vyrůst ze schopnosti říct někomu nebo o někom, že ho mám rád, to bych asi nechtěl a ani nikomu nepřál.


VH64
21. 01. 2013
Dát tip

Tangens_Omega36

Nějak mi uniká z čeho děti vyrostou, ale nevadí. I tak děkuji!


gabi
16. 01. 2013
Dát tip

aha, už rozumiem, dík

mám veľké medzery, nejako ma to VH64 odrádzalo, že to nebude nič pre mňa a náhodou som nakukla a je!Postupne si ťa dočítam


VH64
16. 01. 2013
Dát tip

gabi

Já nejsem tatínek. Jen jsem u nich nějaký čas intenzivně hostoval. Ono se to myslím postupně v dalších střípcích vyjeví.

Děkuji!


VH64
16. 01. 2013
Dát tip

Lakrov

Nějak to začít musí a proč smutné výhledy? Smutné by bylo, kdyby to už nikdy neměla komu říct. Jen ať to říká ještě párkrát v životě. I za vnoučky budu rád.

Děkuji!


gabi
16. 01. 2013
Dát tip

to je úžasnééé *

s nimi bydlely? nie s námi bydlely? na prechádzku predsa išli maminka, tatínek a sestričky, nie?


Lakrov
15. 01. 2013
Dát tip

Zpočtku rozpačité, snad i trochu nepřehledné, ale závěrečný akord zní hřejivě, ač s výhledem do budoucnosti možná trochu smutně.


VH64
14. 01. 2013
Dát tip

No jasně! Chlapi jsou přeci celý život pánové. Od mateřské školy až do domova důchodců, alespoň já to tak mám odposlechnuté a zažité. Ženské si zase celý život navzájem říkají holky.

Pane, pojďte si hrát!


VH64
14. 01. 2013
Dát tip

S holčičkama byly krásné chvíle, ale vždycky je to trochu složitější...

Děkuji pane Zordone!


VH64
14. 01. 2013
Dát tip

Pane potomku, tahle si to zaslouží. Já byl tenkrát taky na měkko...

Děkuju!


Zordon
14. 01. 2013
Dát tip

Skvostné. Je to ze života a nad to ze života, který musí stát zato. *


klídek, čekejte můj slavní vávrat:D


VH64
13. 01. 2013
Dát tip

A, omlouvám se všem ostatním, ještě speciálně děkuju Růžence za návštěvu, už jsem ani nedoufal, že je mezi živými.


VH64
13. 01. 2013
Dát tip

Jéé, děkuju uctivě!


Kočkodan
13. 01. 2013
Dát tip
I ode mne budes cekat negativní kritiku marne. :-)

strašně milí to je!


Diana
13. 01. 2013
Dát tip

Moc krásné! *


Alegna
09. 01. 2013
Dát tip

:) *


Čudla
09. 01. 2013
Dát tip

Milé *


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru