Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

naučíš mě, tati

15. 01. 2013
10
11
900
Autor
snake_01

není to typické haiku - ani formou, ani obsahem, proto free-form

 

 

 

 

 

 

                                     naučíš mě tati

                                     jak porazit draka?

                                     ptá se v horečkách

 

 

 

 

 

 


11 názorů

Jonash
30. 01. 2013
Dát tip

taky bych to viděl spíše jako miniaturku.. ale NÁDHERNOU.  

TIP


VH64
17. 01. 2013
Dát tip

*


Navozuješ lidem vzpomínky a to je hezké*


Háber
15. 01. 2013
Dát tip
ach *

Oldjerry
15. 01. 2013
Dát tip

Je to OK - ale po pravdě by bylo přesnější označit to jako haikuoidní miniaturu. Nicméně za obsah *


MarK.
15. 01. 2013
Dát tip

ja proste mam rad free form a vidiny i bez teplot :).. *


já když su fakt nemocná, tak mívám horečky kolem 40 a blouzním často - na pomezí filmu a snu většinou.. ale v mládí to bývalo taky s knížkama - když jsem onemocněla četla jsem furt pryč strašně moc knížek  :o)

a včil mizím spát, tak dobrou  :o)


snake_01
15. 01. 2013
Dát tip

to je pěkné - taky si matně vzpomínám na některá vlastní blouznění (v horečkách). Ale nejlepší byla ve skutečnosti ta vyvolaná nadměrnou četbou - tak ve druháku, ve třeťáku na VŠ, to jsem občas míval rozostřený obraz reality smíchaný se sny, filmy a situacemi z knih, aniž bych byl schopen jednotlivé rozeznávat :o) A pak že literatura není nebezpečná.


když jsem byla malá, bydleli jsme ve vojenským paneláku, soused byl stíhací pilot - a jeho nejmladší syn se v horečkách ptal mámy svojí: maminko, je tatínek dobrý pilot? - to víš že je Pavlíku - tak mu řekni ať ti opraví šicí stroj..

:o)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru