Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stalo se cosik špatného...

24. 01. 2013
14
36
3376

Tož kurva, ogárci a robky! Stalo sa cosik svinsky čpatného jako! Vaši hodné tetě Miluně vyšla masivni kníška plná jejich igelitentních povídanek! Samé guvno, cecek, tlama rozbitá a rasismus jako. Obráski načmrlikal ogárek, kterého znate všichni jako kurva! Edik Vránů! On je tu sicek zabanovaný, ale to nevadi jako!

Jmenuje sa to

Tož kurva!

a tadyk máte odkázek veselí!

http://www.palmknihy.cz/web/kniha/toz-kurva--3995.htm

 

Tož kurva!

 

Mate to svinsky laciné, enem padesát korun, tož aji socka chudá si to može kupiť do své čuprmoderni čtečki! Důfám, že mi šici mohutně závidite, ste celé zaťaté a zlaté žili sa vám dělaji jako!

Tož tak!

Myluji vás, kurva!


36 názorů

..gratuluju..akorát ještě nemám četčku:(


Oldjerry
07. 02. 2013
Dát tip

Kontraverzni dilko vyvolava  extrapolarni kritiky. Ja si kurva mislim, že garantulace je svinsky na mistě. Toš - Miluno - ať se lidi chlamu až k pochcani... a s tim ostravskim dialektem to bude u hodně lidi, co nesu kiselí jak ogurek, kurva....


VH64
03. 02. 2013
Dát tip

Kongračulejšns!


Na mě příliš těžký kalibr, přesto gratuluji :)


greatuluji, miluno!!!T



Já chcu taky papírovou! Kdyby mi strašila v mé nové, luxusní knihovničce dostatečně dlouho, tak bych si ji snad i přečetla! :(


Je to kniška svinsky krásná, o přátelstvi lidi a zviřat, kurva, o jidle dobrém, zvýřátkách, aji pro děti je vhodná svinsky, duchotce a socki šelijaké!

Knížka, která není poezie, není knížka hodná spočinutí mého oka.

A není to náhodou spíš knížka plná rasismu ? A co sociálně utiskované menšiny? Miluna Vošková je horší než popírači holocaustu!!!!!!!

Uš ste si nědy vitírali prcinu kvalitni lyteratůrou, kurva?


oran
24. 01. 2013
Dát tip

jůva, narvah to néni a néni :-) narvah je má láska.


Zbora
24. 01. 2013
Dát tip

Kostěný básník: Džejtý teď nemá čas vydávat sbírky, píše texty pro Umakart.

Ke knize: doufám jen, že vyšla v patřičně vysokém nákladu aby se dostalo na všechny, a aby bylo na provoz sůvičky, žejo, taky... 


mne je jedno, kto je miluna, keby to bol aj z fleku navrah :)


oran
24. 01. 2013
Dát tip

co je syde, znicil sem ti idol? :-p


strč si zase to avízo!


oran
24. 01. 2013
Dát tip

Gratuluju Mašíne :-)


a bude to aj v kníhkupectvách?


Mám vás čecki svinsky ráda!


Janina6
24. 01. 2013
Dát tip

Tož gratuluju! Řekla bych, že budeš mít úspěch :-)


Heřmánku dobrí, to su eště cucáčci neskušeni, to bi bolo špatné, kdybi jim cosik vyšlo! Vicházet vjeci možů enem hodné tetě Miluně z Horky, kurva!


Svět se v prdel obrací! To nemohou vycházet normální knihy? To musí být knižní svět zaplavován podobnými literárními výkaly? Fuj!

Mnohem smysluplnější by bylo, kdyby konečně vyšla Džejtýmu nějaká nová sbírka.


to by možná šlo, myslím, že touto radou se ti zvedne prodej o 90%

Tož ksindl zabaliť do pitliku igelitového a jako gut, no ne?


Jen zda není škoda, že spousta lidí by si s tím ráda vytřala zadek, ale nechtějí si ušpinit svůj Kindle... :) Takže ten návod k obsluze na obalu je matoucí.

Já su si uš pogratulovala sama a su s tim pogratulovánim svinsky spokojená!


tady se bude buď mlčet nebo závidět, tak mi připadá nemístné se do toho přimotat s gratulací

Už sis objednal, ogárku?


unisex
24. 01. 2013
Dát tip

ste se tedy dali dohromady


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru