Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdo je kdo?

26. 01. 2013
12
74
6664
Autor
oran

 

Zdravím přátelé,

 

přemýšlel jsem o tématu k diskusi a napadlo mne veřejné tipování,

kdo se skrývá za různými alternicky. Určitě budete mít spoustu tipů

kdo je kdo, my v anarchistické sekci se často přeme o možné identity.

 

Je jasné, že redaktorská sekce a sekce adminů má přehled, neboť 

Dero je velmi zběhlý v komunikačních technologiích.

 

Za sebe bych chtěl upozornit, že jsem vlastníkem několika neutrálních

alterů, které však nejsou níže zmíněny.

 

zde uvádím seznam zajímavých alterů k odhalení:

 

1. Miluna Vošková

2. Básník v pruhovaném triku a v brýlích s kostěnou obroučkou

3. Johny joint

4. Heřman

5. Sociálně angažovaná poezie

6. tetka vránová

7. Jirka Metelka

8. Zdenda

 

Pokud jevíte zájem o nějaký další váš tip pro odhalení alteru, po upozornění jej dopíši.

 

Tipujme tedy, dle uvedených čísel.

Váš oran.

 

 

 

 

 

 


74 názorů

oran
22. 10. 2013
Dát tip

dopadlo to tak, jak to nikdo nečekal, nick metelka bude marvin a zbytek je můj oblíbenec terapeut narvah.


Lakrov
22. 10. 2013
Dát tip

Pro Jirka Metelka 2: >...Jak to tady dopadlo?...

Myslím, že dobře. Pátrání bylo zastaveno, všichni žijí, píší, radují se a Dero na to setrvale nemá čas.


Tak jak to tady dopadlo?

feferonka
15. 02. 2013
Dát tip
..se bavim.. :)

Agáve, jsi beznadějný neumětel. Pokloň se mé Velikosti a Bůh ti možná odpustí. A po něm třeba i já, kdo ví :)

agáve
04. 02. 2013
Dát tip

jakože "Já rozhodně jsem kdokoliv. Já nejsem někdo! Nejsem Umělec! Nejsem Pan Postmoderna" 


Chtěl jsem říct že nejsem, nikoliv jsem. Admin A mě spletl...

Admin A
03. 02. 2013
Dát tip

Jasně, ale proto mi nemusíš posílat avízo...


Kdokoliv? Já rozhodně jsem kdokoliv. Já jsem někdo! Jsem Umělec! Jsem Pan Postmoderna.

agáve
03. 02. 2013
Dát tip

basnika v pruhovanem triku mam v pratelich na fibicku! a muze to byt kdokoliv!


vilém
01. 02. 2013
Dát tip

já jsem také chroust!


Bigu, elegantní omezenost je roztomilá, ba nutná :) ah, vděčíme tomuto megasofistikovanému sereveru mnohero.. a hynajs je samozřejmě chroust, a Norsky kurvadrát nemá net, takže ani já, kam jen to spěje, je to napytel, tak zas někdy:)

 


hynajs
01. 02. 2013
Dát tip

já..já jsem chroust!


všichni jsou chroust .. i ty!  muhe


.duke.
29. 01. 2013
Dát tip

; )


oran
29. 01. 2013
Dát tip

pro duke alias narvah alias unisexi, tedy jeden clovek ze dvou, jejichz psani tu mam rad: voskova je uz objasnena, a herman urcite neni dero :-) ten nemude smrdet cele dny na chatu :-)

 

je otazka, jestli herman nejsi treba ty.


tos měl nebo měla ale říct hned, o tom bych se nepřela. passé možná, ale pořád docela hezké passé. tak jsem si zalaškovali nebo zalaškovaly a můžeme se vrátit k práci.


oran jistě dovolí.


právě proto mám dutati právě tady


flipus, o mou nezpochybnitelnou krásu a pupek světa tu ale vůbec nejde... a o tom, mám-li ucpaný šnorchl na správném místě, nebo nemám, rozhoduje ředitelka zeměkoule a to jsem já.


.duke.
29. 01. 2013
Dát tip

1.Vošková je  Lakrov, to je jistý

4. Heřman je alter Dera - 100%


nad náplní životů některých by se člověk zrovna rozplakal...


nejdou vkládat obrázky, škoda, tak tady máte odkaz http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/34026103.jpg


oran
29. 01. 2013
Dát tip

tak ted tedy tipy za mne:

 

1. Miluna Vošková - rene vanek (gratulujeme)

2. Básník v pruhovaném triku - marking machine (90%)

3. Johny joint - ? ale jiste to neni Basnik v pruhovanem

4. Heřman - ? muze to byt i johny joint

5. Sociálně angažovaná poezie - marking machine (70%)

6. tetka vránová - Marking machine (90%)

 dale nasleduji charakeristiky nicku (nikoli osob, za nimi schovanymi)

Basnik: inteligentni, chytry, egoisticky, soustredi se na jedno protiosobni tema, misty agresivni, sprosty, ukojeni v extremnich polohach lidskych emoci.

 

johny joint: to same jako basnik, navic momentalne nevidi svetlo na konci tunelu

 

Heřman: je to muz, komplexne vytvorena postava, tipuje dila! vytvari kluby, neni agresivni, vzdy dobra nalada tupeho cloveka, kreativni.. hermana muzu :-)

 

Heřman stoji za objasneni..

 


oran
27. 01. 2013
Dát tip

hermane, tak to dilo udelej znovu a nedavej si tam ten automaticky tip a je to vyresene.


oran
27. 01. 2013
Dát tip

jo, jeste jsem se chtel ujistit, ze admin A opravdu smazal hermana, z duvodu, ktere uvadi, protoze by to mohlo vyvolat konspiracni teorie, ze nekoho kryje..


oran
27. 01. 2013
Dát tip

po shlednuti komentaru, muzeme konstatovat: nick miluna jsme spolecnymi silami autorizovali, nick zdenda je autenticky, stary nick, ktery tedy nebudeme resit, stejne tak jako jirka metelka. Pracujme s dalsimi pojmy, velmi nasnade jsou zde uvadena pojmenovani jako marking machine a vt marvin, ja sam mam tipy, cim vic bude tipovani, tim vice to trefime.. pojdme do toho.


Admin A
27. 01. 2013
Dát tip

Heřmane, oba dva mnou smazané odkazy obsahují &akce=addtip

Jeden odkaz je ve formě textu, druhý je klikací.


Admin A
27. 01. 2013
Dát tip

Heřmane, žádná vykonstruovaná lež, tvůj odkaz na tvé dílo obsahoval "akce=addtip", tzn. že každý, kdo na odkaz klikne, dá tvému dílu tip.

To je jasné porušení pravidel Písmáka.


Zajímavé a velice různorodé tipy, ale nic mi to neříká. Když napíšešte nikotin, Sotva vím, že tu je a další, je to pro mě stejná záhada. Navíc jsem tu nikoho takového ještě neviděl.

Docela sranda. Vlastně se mě nikdo nikdy nezeptal a furt se mi jen někdo podsouvá. Vidím, že jsem nakonec nepřímo spojen snad se všemi jmény. S nicky jako Johny Joint však nemám nic společného, takové spekulace mě uráží, nikdy jsem takto nevystupoval. Myslím, že bys mi to, orane, mazat neměl. Mám tu dva nicky: Jirka Metelka a Jirka Metelka 2. Dvojka se víc rozjel a už mi zůstal. Jiný nick nemám a ani jiný mít neplánuji.

hynajs
27. 01. 2013
Dát tip

Básník v pruhovaném triku a v brýlích s kostěnou obroučkou rozhodně není nikdo z tipovaných, je to někdo inteligentní


oran
27. 01. 2013
Dát tip

tahle diskuse je rozhodne zajimavejsi, nez 95% zdejsi literarni produkce. nehlede na to, ze nektere z techto alteru, umi evidentne psat. jestli te to trapi, nemusis se ucastnit :-)


Lakrov
27. 01. 2013
Dát tip

Tahle diskuse působí dojmem, jako by důležitější a zajímavější než samotná tvorba bylo kdo a pod jakými jmény dělal nebo dělá na Písmáku bordel. Opravdu je potřeba potenciální záškodníky tímhle způsobem vyzdvihovat nad ostatní autory?


oran
27. 01. 2013
Dát tip

omylem jsem smazal tipy od Tangens_Omega36, zde je tedy opet uvadim:

Tangens_Omega36:

1. René Vaněk.

2. Marking Machine (?).

3. Sotva vím, že tu je...

4. Nevím (tuším).

5. ?

6. Marking Machine.

7. ?

8. ?

 

Předávám štafetu. ;-)


oran
27. 01. 2013
Dát tip

budu mazat tipovani tech, kterych se o tyka a zaroven tech nicku, u nichz predpokladam ze zkusenosti, ze jsou altery techto alteru.

(na jejich komenty se samozrejme muzete podivat, delam to pouze pro prehlednost) :-).


Fouraix
27. 01. 2013
Dát tip
vošková patří k duu renda vaněk s černou lovkyní (potažmo 100x napomenutým kočkodanem), což ale není tip, nýbrž to prostě vím. zdenda je autentickej prastarej nick, i když měl dlouho pauzu. ostatní nevim a netipuju

Guy Fawkes
27. 01. 2013
Dát tip
1. VT Marvin 2. Marking Machine 3. Honzyk 4. Honzyk 5. VT Marvin 6. Marking ?achine 7. ? 8. Honzyk

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru