Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zimní slunce

21. 02. 2013
5
8
1231
Autor
Lucie-at

Sluneční paprsky pronikly
zpola staženými žaluziemi
a zbarvily všechno dozlatova.

Chladné formuláře se zahřály
kočky se natáhly na stoly pod okny
srny objevily senáž.

Jediný kdo trpěl byl sníh.


8 názorů

mě se tohle dílko celkem líbí. Mám rád když mi poezie dá nějaký pozitivní hřejivý pocit, nebo něco co prostě "nakoupím"

(a tady jsem taky kousek nakoupil...) ...takže....*

 

RM.


DanielP
13. 04. 2013
Dát tip

pěkný! t


Oldrich
21. 02. 2013
Dát tip

Přemýšlím, proč mi píšeš, že jsi holka, ale teď zjišťuje, že jsem tě oslovil maskulinně. To nic. Hezký večer.


Lucie-at
21. 02. 2013
Dát tip

musím říct že ta Tvoje kritika má taky gradaci, takovou pochvalu bych po předešlém obsahu nečekala :) 

myslím, že jsem ve fázi, kdy začínám dělat svojí věc...

děkuju za komentář (ještě poznámka - jsem holka)


Oldrich
21. 02. 2013
Dát tip

Nápad to má. Podařila se ti myslím i gradace, neboť poslední verš přichází neočekávaný a přece do připravených pozic. Rád bych také vyzdvihl tu jednoduchost, že na nás netaháš zbytečně těžké a velkohubé pojmy. Ovšem celá ta první sloka? Promiň, vždyť jsi během ní nic neřekl. Říkám nic, protože nic. Stačilo jedno, možná dvě slova a kolik jsi promrhal prostoru. Nic navíc. A vzato kritičtěji tak ta druhá sloka je přece jen až příliš prozaická, řekl bych zednická. Každopádně dneska to nejlepší tady zatím...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru