Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

chlad

01. 02. 2002
4
0
2448
Autor
Vole

 

CHLAD

 

 

Myslim ze sa zobudzam

do svetla noci

a je mi zle od unavy

 

Myslim ze vas pocuvam

krasne slova, ale

mna to vobec nebavi


Junkie_23
18. 04. 2002
Dát tip
cha... paradicka...

podľa mňa dosť fit vecička......naozaj fit...:)

Estel
22. 03. 2002
Dát tip
Mi to moc romantické nepřipadá, proč jsi v klubu romantiků? Díky za kritiku mých děl, asi jsou moc dlouhá, ale učím se.

Ziggy
20. 03. 2002
Dát tip
**************************** až takáto letargia, sakra ****************************

tanganika
13. 03. 2002
Dát tip
nebavi nas to viacerych..to mi ver a preto urobim jarne upratovanie!!!!!

Sýkorka
05. 03. 2002
Dát tip
svetlo noci je priehľadný gýč, NASO :o). Aj keď použiť slovo "gýč" je výsledok nezrelosti. Proste je to okaté, použité, tisíckrát obohrané. Mne sa ráta to, že autora nebaví počúvať krásne reči. Vieš Naso, tuším stojíme pri zrode novej poézie. Z tohoto postoja sa môže čosi zrodiť. Zatiaľ len tak, pre radosť, za chvíľu už budeš písať inak. Prepáč za kritiku, myslím to dobre. Pretože používať kontrast na metaforické zobrazenie pocitu je vždy priehľadné. Pozri si napríklad moju báseň Kľúč. Hodnotím ju rovnako márne. Inak som tu rada.

Nuitík
04. 03. 2002
Dát tip
příznačný název......:o) fajn fajn....hůůůůůů.......

Print
11. 02. 2002
Dát tip
*!!!

Zoel
05. 02. 2002
Dát tip
no...po pravdě nevím co říct. Tak raději budu mlčet...a zůstanu filozofem?:o)))

Naso
03. 02. 2002
Dát tip
tiež mi to pripomína text pesničky, ale ked sa zamyslime nad momentom chladu (vonkajší? vnútorný?) a nad neschopnosťou jedinca vnímať reči okolitého sveta (čudný svet, že?) autorský výpoved je oveľa hlbšia akoby sa na prvý pohľad zdala... Svetlo noci - pekné!

Vole
02. 02. 2002
Dát tip
Hm ako text by to podla mna moc pankacov nevzrusilo...:) Mozno by to v hudbe slo k niecomu inemu....co ja viem napriklad ked nejaky sialeny organista hra v kostole niekedy uprostred noci....

Vole
02. 02. 2002
Dát tip
Hm ako text by to podla mna moc pankacov nevzrusilo...:) Mozno by to v hudbe slo k niecomu inemu....co ja viem napriklad ked nejaky sialeny organista hra v kostole niekedy uprostred noci....

Hippie
01. 02. 2002
Dát tip
To je punkovej text nebo co?

Marthin
01. 02. 2002
Dát tip
Tomu rozumím...a ještě k tomu slovensky..to nemůže skončit jinak..:-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru