Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nepatřím k tobě

04. 03. 2013
14
31
1779
Autor
Tony.cs

snad nezlomím tvou zlobu

pod tíhou citu

o který nestojíš

 

život si zahrává

tlačí mi na plíce

tvůj obraz zůstává

před spánkem nejvíce

všechno má svůj řád

osud a vše kolem

proč tě nemít rád

pod slunečním stolem

 

život je krátký a svět není fajn

stíny nás sžírají skoro ze všech stran

najít v něm lásku

to zahřeje a děsí

na konci se usměju

možná hlavu svěsím

 

Nic tak krásného, jako ty jsi,  jsem dosud nepoznal.

 

 


31 názorů

Tony.cs
24. 11. 2014
Dát tip

Děkuji, za všechny tipy a komentáře :)


Lotoska
21. 11. 2014
Dát tip
Občas má každý z nas chuť se rozplynout .... *

smyčka
21. 10. 2014
Dát tip

Není to až takové "klišé"...přece všschno už tu bylo.....snad ta poslední věta to tam zahodí, ale proč ne?


Sebastiana
20. 04. 2013
Dát tip

FAKT SE TI TAHLE POVEDLA


Tony.cs
15. 03. 2013
Dát tip

I tobě děkuji moc


tvůj obraz zůstávápřed spánkem nejvíce 

*** 


Tony.cs
11. 03. 2013
Dát tip

Pravda. 

Každý zastáváme jiný názor. Myslím, že je to jen dobře. Nicméně společná řeč sídlí nedaleko.


Oldrich
11. 03. 2013
Dát tip

Konstruktivně a smysluplně můžeš překročit pouze ta pravidla, která jsi pochopil a podle kterých ses naučil žít. Jinak to bude vždy jen nedozrálá anarchie.

Ale dost o tom. Máš svoji pravdu a já své iluze!


Tony.cs
11. 03. 2013
Dát tip

Takže ti nedošlo, že tu tvou "řemeslnou stránku" já prostě neuznávám? Možná jsem to měl napsat polopaticky : Píšu srdcem. A zjednodušeně, rýmy se rýmují, rytmus mi sedí. Pokud ty utíkáš, nedržíš se toho, co já jsem ti nastavil. Dodám si k tomu melodii a klidně si to zazpívám. A teď...Kdo určuje techniku, co je dobré a co špatné, kdo určuje jak se co dělá správně? Tohle není elektřina, nekopne tě když se odchýlíš. Máš všechnu tvořivost ve vlastních rukou a je jedno jakým směrem se s ní vydáš. Moje filosofie, moje pravidla. Takže u mě existuje jen líbí a nelíbí. A vlastně ani to pro mě nemá význam. Lidé, kterým se to líbí půjdou mou cestou. Lidé, kterým se to nelíbí se odkloní a půjdou si svou. Tak beru poezii, tak beru život. Nejsem ve stádě, nedržím se pravidel. Jak jinak by mohlo vzniknout tolik druhů veršů a poezie, kdyby se nikdo nikdy neodklonil a nedělal to jinak? Není v tom síla rozvoje myšlení?


Oldrich
11. 03. 2013
Dát tip

Jsem rád, že srovnáváš kvalitu textu komentáře pod dílem s textem díla samého. Vskutku vhodná referenční skupina.

Záleží na tom, co čteš, ne jestli! No a to že si píšeš po svém (jsa jedno vědomí) naprosto nezaručuje, že máš zvládnutou základní techniku vázaného verše, jako jsou rýmy a rytmus.

A ještě dovolil nedovolil. Já si dovolím. Ne jako kritik, ale jako čtenář, kterému se to nelíbilo, který nad tím nechce mávnout rukou, protože si říká, že by zpětná vazba mohla autora někam posunout. A neříkám nelíbí, ale snažím se argumentovat.

Hezký den i tobě. 


Tony.cs
11. 03. 2013
Dát tip

Báseň se ti nelíbí, to beru. Nemusí se ti líbit, ani to neočekávám. Ale opravdu si jsi natolik jistý sám sebou, že si dovoluješ kritizovat řemeslnou stránku věci? Se svými nadbytečnými spojkami a zbytečnými obraty? Tohle já bych si nedovolil. Klobouk dolů. Mimochodem, čtu každý den a jazyk používám přesně tak jak mi vyhovuje a hlavně jak mi to jde ze srdce. Jestli budu měnit svůj styl, bude to tím, že se mění má osobnost a vědomí, ne proto, že budu mít víc načteno. Načteno mám opravdu dost. Ale nebudu psát jako Harris jen proto, že se mi jeho styl líbí. Nebudu napodobovat. Nikdy! Já jsem jedno vědomí a já si určuju svou cestu. Nelíbí? Dobře, ale nejdříve vzrosť sám, než začneš jiným radit jak mají růst. Toliko k řemeslné stránce a osvojení jazyka. Ahoj a přeji krásný den.


Oldrich
10. 03. 2013
Dát tip

tohle je text, nad kterým je mi smutno. Jsou tam podařené momenty a prostě mě těší ta čistá citová naivita. Ale je to napsané prostě špatně. Řemeslně špatně. Aspoň co můžu soudit. Nepodařilo se ti ještě dostatečně osvojit jazyk. Věřím, že to může přijít. Piš, piš, piš a hlavě čti no...


Tony.cs
07. 03. 2013
Dát tip

Krásná jednou, krásná navždy...jen jednou stačí a časoprostor na to nikdy nezapomene. A ano, je to královna. Je překrásná. A naivní romantika je tak krásná věc. Ty živé obrazy neuhasnou, pokud si  budeme přát, aby hořeli. Já děkuji Violko.


Tony.cs
07. 03. 2013
Dát tip

Pokud na tebe zapůsobila až takhle, tak děkuji já...


Had
07. 03. 2013
Dát tip

..........................zrovna teď ....mi z Tvých veršů naskočila husí kůže ...... tak moc je ......chápu ....snad .....

díky

*


Tony.cs
07. 03. 2013
Dát tip

díky moc


Háber
06. 03. 2013
Dát tip
pekné *

Myotis
06. 03. 2013
Dát tip

.../*


Petr.II
05. 03. 2013
Dát tip

jo, ... *


Tony.cs
04. 03. 2013
Dát tip

Děkuji vám. 


Podlemě docela fajn. Za mě T*


Stavák
04. 03. 2013
Dát tip

za tu poslední větu

tip***


marcela.m.
04. 03. 2013
Dát tip

plné citu***


Tony.cs
04. 03. 2013
Dát tip

Celej můj život je obrovský klišé. Díky všem :-)


Alegna
04. 03. 2013
Dát tip

T*


e.eucrow
04. 03. 2013
Dát tip

klise na klise, bohuzial pre mna nie.


srozumeni
04. 03. 2013
Dát tip
Jé,to je krásné...***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru