Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hostina

06. 03. 2013
1
11
1187
Autor
ušák

A ona touží... 

Chci být hostem na tvém banketu!

ochutnat slavnostní rozetu,

i pyšnou homoli a její fazetu.

 

Prosím, už nenech mě čekat!

prostor jak bachař, čas jako kat,

můj jazyk touží a mě mučí hlad.

 

Husí krk tak směle nadívaný

lačnýma očima neskromné panny

zhltnu a spolykám než se zešeří,

dvě vejce ztracená dám si k večeři.   

 

Jako dezert voňavá malina,

(snad náhodou spadla ti do klína)

a sladká tečka – horká zmrzlina. 


11 názorů

lenkak
22. 04. 2013
Dát tip

No právě že v kontextu už jsou jasný :-D Přijde mi to trochu zběsilý :)Nic ve zlym


ušák
22. 04. 2013
Dát tip

lenkak - leni, čemu nerozumíš? uznávám že trojice banketu-rozetu-fazetu může působit trochu násilně, ale vejce jsou snad jasný, nebo ne? 


lenkak
17. 04. 2013
Dát tip

Dokud jsem si nepřečetla, že se jedná o básnický popis orálního sexu, docela to bylo zajímavé (až na banketu- rozetu- fazetu). Husí krk dejme tomu, ale ta ztracená vejce- cože??


ušák
08. 03. 2013
Dát tip

helgard: :-D ...díky


helgard
08. 03. 2013
Dát tip

S miroslawkem jsme vedli krátkou debatu než mi došlo že on nerozezná poezii od zarezlého disku na kola. To co se mu líbí jsou díla, která nelze specifikovat ničím jiným než slovem děs...:-)))) pište dál a uvidíme třeba se z toho něco vykřeše....


Ano skutečně je zde možné pozorovat nějaký náznak poezie. Ovšem pouze náznak.


ušák
07. 03. 2013
Dát tip

ad miroslawek - tomu se nikdy nic nelíbí :-) 

helgard: no, smysl to má, je to v podstatě porno. a myšlenka? jde o orální sex. mám za to že to jako myšlenka plně postačuje :-) nicméně díky za pozornost! 


helgard
06. 03. 2013
Dát tip

Dlouho ale opravdu dlouho bych musel přemýšlet nad tím, jestli se to dá upravit do něčeho lidského....smysluplného a pro mně chutného....

 

akorát nelze souhlasit s Miroslawkem.....Děs je spousta věcí okolo, ale tohle ještě zdaleka děs není tady je cítit aspoň snaha o něco rytmického, byť to nemá ještě potřebnou myšlenku a hloubku....Děs jsou většinou ty vychvalované píčoviny bez špetky poesie....


Miroslawek
06. 03. 2013
Dát tip

děs


ušák
06. 03. 2013
Dát tip

jo, proč ne :-) dík za zastavení


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru