Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jen sýček

10. 03. 2013
3
4
949
Autor
Evička
Jsme součástí magnetického proudění vychrstneš barvu bez rozmyslu vyroste bodlák a pýr I kam nedohlédneš lidé nadechují předobraz společné krajiny vztáhneš ruku ona ti dá co potřebuješ Jen sýček kolotá ze zimy své nenasytné tmy

4 názory

Oldrich
13. 03. 2013
Dát tip

Přemýšlím, jestli repoužít slovo poučné. Ne.

Ale přesto z toho mám takový dojem. Zvláštní směs výdobytků racionalismu. Magnetické proudění, kolektivní nevědomí.

Nenasytná tma na závěr a ještě zima z ní. Těžko uchopitelné. A snad i neuchopené. Proč sýček? A proč bodláky a pýr? naskakují mi vyjmenovaná slova.

No první báseń u tebe mě úplně nepřesvědčila. O to víc jsem zvědav na další. Případně se sem ještě vrátím!


snake_01
10. 03. 2013
Dát tip

Je to na můj vkus takové POUČNÉ, ale to bude hlavně použitím slovesných osob.

1. kolektivní MY v 1. verši mě nutí přistoupit nasounáležitost s kýmsi.

2. Budoucí čas druhé osoby singuláru jako by předurčoval, co  udělám/mám udělat - a tím mě vlastně zbavoval svobodné vůle.

 

A vše podtrhává (i když ne příliš výrazná) schematičnost.

 

Přesto si ale myslím, že by se text dal upravit na velmi dobrý, dílčí momenty na mě působí pozitivně.

T.


dadik
10. 03. 2013
Dát tip

*


eLko
10. 03. 2013
Dát tip

super :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru