Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NEMOUDRÁ MOUDRA či MOUDRÁ NEMOUDRA 2

11. 03. 2013
2
6
659
Autor
MILANO555

Jen pro pobavení.
Na očním oddělení se stále něco děje.

1. Kdyby si to řekli z očí co očí, nemusely by si sestřičky vyškrábat oči.

2. Primář na očním nad vším dlouho přivíral oči a teď má jen oči pro pláč.

3. Lékaři nad úplatkem taky přivírají obě oči, ale po kontrole nevěřili vlastním očím.

4. Sestřička se dívala přes růžové brýle, když na primáře dělala oči.

5. Vrchní sestra se na sestry dívala buď  shora, nebo dělala, že nevidí.

6. Když lékaři pacientka padla do oka, to poznala v noci na vlastní oči.

7. Chtěli pro něj udělat, co mu na očích viděli, ale protože byl slepý, takže nic.

8. Mladá sestřička padla primáři do oka a její syn potom, jakoby mu z oka vypadl.

9. Pacient byl pytlák. Vypíchnul si oko, když kladl oka.

10.Primář musí mít oči všude a lékařům i sestřičkám občas šlápnout na kuří oko.

11. Jakmile sestřička promluvila, slepý pacient na ní mohl oči nechat.

 


6 názorů

MILANO555
12. 03. 2013
Dát tip

Kočkodane díky za domentík a rád Tě uvidím s dalším doplňkem u svojí OČNÍ dvojky.


Kočkodan
12. 03. 2013
Dát tip
Kdyz si dávali doktor a sestricka z ocního na radnici své “ano”, nezustalo jedno oko suché. Jen snoubencova matka dávála okate najevo kroutením ocí, ze chtela pro synácka lepsí partii.

MILANO555
11. 03. 2013
Dát tip

Tak to valím oči!!


Chockl
11. 03. 2013
Dát tip

Tady je na očním primář Mudr. Slepánek ! :-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru