Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

První pohled

12. 03. 2013
0
0
884
Autor
Evička
První pohled Tehdy jsem tě nemilovala, ani teď tě nemiluju tak, jak se u žen předpokládá, milovat podle své přirozenosti. Na první pohled jsem necítila nic. Vůbec nic. V mém srdci se nepohnulo nic. Nic se nerozbušilo. Nic se nerozskočilo. Mé oči se setkaly s tvými. Nic víc. Nic míň. A nebýt té nepatrné vrásky na čele, nepozastavila bych se nad ničím a neměla teď co říct. Ale nutkání vyhladit ji dlaní bylo to, co jsem necítila předtím, nebo co bych pociťovala někdy poté. Spíš než vášeň, vše po čem jsem toužila, bylo ulehčit onomu pohledu tvých očí a odvést tě od toho, co tě tam tehdy trápilo, do mého objetí spíš než milovat, ochraňovat tě. * * * First Sight Georgia Scott I did not love you then, and I do not love you now as women are meant, by their natures, to love. At first sight, I felt nothing. Nothing at all. In my heart, nothing swelled. Nothing pounded. Nothing tore. My eyes met your eyes. Nothing else. Nothing more. And except for the faintest wrinkle on your brow, I would not have lingered and might have nothing now to tell. But the impulse to smooth it away with my hand was not a thing I´d felt before or have again. More than a passion, all I cared for was to ease that look in your eye and take you from whatever made you fret, then and there in my arms less to love than to protect.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru