Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha o rekvalifikaci

21. 03. 2013
23
25
2151
Autor
aleš-novák

pro práci

v pekle

musíte mít

čertyfikát


25 názorů

Benetka
30. 08. 2013
Dát tip
...jo,dobrý...akorát eště chybí info,kdo to potvrzení vydává.Snad ne Svatý Petr...? :o)

FAE BOMB
23. 03. 2013
Dát tip

Paradoxem je, že si v pekle nemůžeš zapálit...


LV
23. 03. 2013
Dát tip

zatím len  nerumunský honelník na pomedzí Moravy a Slovenska. Ale minulý rok  som objavil aj  v Grécku kraj zvaný Valachia.


LV - takže jsi vlastně Valach.


LV
22. 03. 2013
Dát tip

ja bývam v Hornom Srní, je tam aj kameňolom : Pekelne   blížnemu podkúriť, a pritom neublížiť, to chce fortiel !


snake_01
21. 03. 2013
Dát tip

VH64: To sei pleteš: Do NEBE berou každého, do PEKLA jenom za zásluhy... (celoživotní)



VH64
21. 03. 2013
Dát tip

A to se dušovali, že berou každýho!


Toscana
21. 03. 2013
Dát tip

Tohle bych s čerty rozhodně neprovozovala - jak známo, nemyjou se a smrděj... :-))) *t


Kapsa
21. 03. 2013
Dát tip

: ) No... rybníky nevím. Já jednou jsem si vypálil CD...

 

a nebo jsem si taky vypálil ze samopalu vz 58 ; )))


Petr.II
21. 03. 2013
Dát tip

*


snake_01
21. 03. 2013
Dát tip

Tím myslíš přefiknout několik čertů?

 

V takovém případě myslím, že zůstanu ve školství...


Ano. Mojí specialitou jsou rybníky.


Květoň: zabýváš se různými druhy vypalování? :o)


Kapsa - To můžu potvrdit. V dobách mého působení vyhořela pověstná hlinecká restaurace Na Rychtě.


Chockl
21. 03. 2013
Dát tip
Ideální ďjob pro Káču. Ta může s čerty fikat...

Kapsa
21. 03. 2013
Dát tip

Já Hlinsko znám, protože z tohoto místa pocházel bývalý kolega z práce, ale o žádným lomu a o holkách z intru ze Srní nikdy nic neříkal. Zřejmě si nejlepší nechával pro sebe.

Jinak Hlinsko z jeho vyprávění působilo dost divoce - plné večerních piteka a rvaček... Takový divoký západ Vysočiny.


Jé, ten lom dost důvěrně znám. Chodil jsem tam s holkama, co byly ubytované na intru v Srní.


Kočkodan
21. 03. 2013
Dát tip
Mohou se také hodit zkusenosti disidenta v minulém rezimu (práce v kotelne).

Diana
21. 03. 2013
Dát tip
Možná i pro pobyt! :-)))*

jé, Hlinsko...tam je výborné koupání v lomu, jednou jsem tam jel na kole...:o)


Kapsa
21. 03. 2013
Dát tip

Náborové místo pro práci v pekle: Čertovina, Hlinsko, okres Chrudim, kraj Pardubický


Nebo pontifikát. (-:


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru