Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

BÝT či NEBÝT

02. 04. 2013
10
25
1540
Autor
Stavák

Všichni vděčíme za svůj život matce.

Rozhodla se za nás  - pro nás.

Jaký máte názor na potrat, zkoumání lidských embrií a defakto i na eutanázii člověka?

Jsou lidé opravdu v právu a nebo je to "věc boží"?

Jak to vidíte a vnímáte Vy, moji přátelé..

 

ROZHOVOR DVOJČÁTEK V BŘÍŠKU
-Věříš život po porodu?
-Určitě.Něco po porodu musí být.Možná jsme tu právě proto,abychom se připravili na to,co bude pak.
-Blbost,žádný život po porodu není.Jak by vůbec mohl vypadat?
-To přesně nevím,ale určitě tam bude více světla než tady.Třeba budeme běhat po svých a jíst pusou.
... -No to je přece nesmysl! Běhat se nedá a jíst pusou to je úplně směšné! Živí nás přeci pupeční šňůra.Něco ti řeknu.Život po porodu je vyloučený-pupeční šňůra je už teď moc krátká.
-Ba ne, určitě něco bude.Jen asi bude všechno trochu jinak,než jsme tady zvyklí.Tunel,na jeho konci světlo. . .
-Ale nikdo se přece odtamtud po porodu nevrátil. Porodem prostě život končí - a vůbec,život není nic jiného než vleklá stísněnost v temnotě.
-No já přesně nevím,jak to tam bude po porodu vypadat,ale každopádně uvidíme mámu a ta se o nás postará.
-Mámu? Ty věříš na mámu? A kde má podle tebe být?
-No přece všude kolem nás! V ní a díky ní žijeme. Bez ní bychom nebyli.
-Tomu nevěřím.Žádnou mámu jsme nikdy neviděli, takže je jasné, že žádná není.
-Ale někdy,když jsme zticha, můžeme zaslechnout, jak zpívá nebo cítit,jak hladí náš svět. Víš, já si fakt myslím, že opravdový život nás čeká až potom.


25 názorů

Stavák
30. 04. 2013
Dát tip

Naše ústava přeci hovoří jasně: Právo člověka na život.

 

"ranný potrat mi připadá lepší, než případné zlo"..

lenkak: "ty by jsi byla ochotna vzdát se svého.. ještě nenarozeného, třebaže i postiženého dítěte?.. řekni mi, které další "nenarozené" dítě by tě chtělo za matku?.. jen tak na okraj diskuze"

 

 


lenkak
29. 04. 2013
Dát tip

To je pravda. Ale je tolik faktorů, kdy ranný potrat mi připadá lepší, než případné zlo, které by nastalo po narození. Ale to je opravdu co člověk, to názor. Podotýkám, že jsem k tomu tolerantní, sama jsem si ale potrat nezvolila ani na doporučení lékaře. Nepřála bych ale nikomu to dilema, jestli mám právo dopustit, aby mé dítě po narození trpělo- kvůli mé sobeckosti, že nejsem ochotna se ho vzdát.


lenkak
29. 04. 2013
Dát tip

Bohužel, Vendo, krom eutanasie jsem si vpodstatě přičichla ke všemu, vím, o čem mluvím.Zdendo- když nejsi schopný respektovat cizí názor, neměl by ses účastnit diskusí. Ano, každý má možnost volby, co se svým životem udělá.


Stavák
09. 04. 2013
Dát tip

Třeba jsi tím vším ještě neprošla :).

Díky za návštěvu.


lenkak
08. 04. 2013
Dát tip

Potrat, eutanasie, sebevražda- všechno ano. Život je o volbách.

Tenhle sugestibilní článek rády bouřlivě komentují čerstvé maminky a těhotné na mateřských fórech, zejména Mimibazaru, nikdy jsem to nepochopila :-)


Stavák
05. 04. 2013
Dát tip

píspol: Děkuju ti za tvou nemalou nabídku knih. Na mé odpovědi, které i občas sám mívám.. mi dokáže odpovědět jen jediná kniha, která je zároveň i nejčtěnější knihou na světě - tou knihou je Bible.


Stavák
04. 04. 2013
Dát tip

píspol: Děkuji za tvou hlubší kritiku. Já sám osobně jsem opačného názoru, než je ten tvůj. To ale nemění nic na tom, že si tě přidám do oblíbenejch ;).

Evženie: Děkuji za nahlédnutí.


Zajímavé*


Stavák
03. 04. 2013
Dát tip

Děkuju všem za návštěvu.


Alegna
03. 04. 2013
Dát tip

zajímavý pohled *


Petr.II
03. 04. 2013
Dát tip

jo, ... *


srozumeni
03. 04. 2013
Dát tip
Tohle povidani miminek jsem uz kdysi kdesi cetla a uz tehdy i ted se mi moc libilo a libi...***

Admin A
02. 04. 2013
Dát tip

Počtvrté jsi špatně zvolil kategorii. Tohle není literární diskuze na proto to nepatří na hlavní stranu.


MILANO555
02. 04. 2013
Dát tip

Zajímavá myšlenka a pohled z druhé strany. Oceňuji pointu.


Stavák
02. 04. 2013
Dát tip

Děkuju Čudlo.


Čudla
02. 04. 2013
Dát tip

Líbí  *


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru