Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co pijete?

13. 04. 2013
29
32
3798

„Já piju jenom Mysliveckou, protože jsem myslivec!“

„Nuž, ja pijem iba vodu, lebo som vodič.“


32 názorů

Když už jsem neúspěšným autorem, třeba bych se uchytil jako ilustrátor. ((-:


a2a2a
04. 01. 2014
Dát tip

Měl jsem tě zafixovaného jako prozaika a vtipálka, a zjišťuji, že jsi obdařem zručným kreslířstvím a tato kombinace v tomto konkrétním případě je bezvadná.


filemon
19. 04. 2013
Dát tip

:)


Toscana
16. 04. 2013
Dát tip

Co dělal Ježíš, to nevím, na kafe jsem s ním nikdy nechodila - stejně asi jako nikdo jiný, dokonce ani papež ne. Takže bohužel, nemohu sloužit tím, že bych ti tu sdělila, co v Bibli pravda je a co je jen licence autorů. Nicméně o své okolí se zajímám poměrně dost, o to starost neměj - ale Ježíš se v mém okolí poněkud zapomněl vyskytovat. Co se Květoně týče, jeho názor nechám na něm, nerada mluvím za druhé. A tuhle debatu o ničem už dál nijak rozvíjet nemám chuť. HOWGH.


macecha
15. 04. 2013
Dát tip

kéž by to všichni "vodiči" dodržovali .... T***


Toscana
15. 04. 2013
Dát tip

neoOpica - no tak se to děje - a co jako? To je to poslední, co by mi trhalo žíly. Další žabomyší válka o suché z nosu leda... :-)))))


Toscana
14. 04. 2013
Dát tip

neoOpica - nechápala jsem, proč mi od tebe přišlo avi, přestože ti na dotaz ohledně umístění děl v seznamu nemůžu odpovědět ani já, ani kdokoli jiný z komentujících - to si musíš vysvětlit s adminy. Takže jsem předpokládala souhrnné avi všem v seznamu, a proto ten dotaz. Mj. slečna nejsem už téměř 27 let. :-))))


Toscana
13. 04. 2013
Dát tip

neoOpica - a proč to avi všem v seznamu? Nechápu!


MILANO555
13. 04. 2013
Dát tip

Já piji,co prospívá pyji. Všechno tvrdé a na stojíka.


MKbaby
13. 04. 2013
Dát tip

Už toho brzy bude dost na uspořádání samostatné výstavy :)


Děkuji všem za podnětné ohlasy a kritiky.

Zvláště oceňuji, že ubývá hlášení o psychických traumatech způsobených mými kresbami.


Milá neoOpice,

obávám se, že není v mých silách vysvětlit tento nadpřirozený jev. Sám jej také nechápu, ale, jsa flegmatikem, je mi to jedno. Jestliže tě to opravdu zajímá, obrať se prosím na provozovatele serveru.


verulinda
13. 04. 2013
Dát tip

*



e.eucrow
13. 04. 2013
Dát tip

:)*


BBarkku
12. 04. 2013
Dát tip

začínáš být vytrénovaným čmáračem:)pěkné(!) :) *

Jinak k tématu: když je konečně to jaro - co si na to připít Jarem? ;)


Diana
12. 04. 2013
Dát tip
:-)*

Toscana
12. 04. 2013
Dát tip

Když piju čaj, jsem čajník?? :-))) *t

guy!!!! Ty zvííííře neblahý!!! Málem jsi mě zabil.... :-)))))))))


Kočkodan
12. 04. 2013
Dát tip
Já pyju ze zdravotních duvodu vajecný konak (boj s atrofii).

Čudla
12. 04. 2013
Dát tip

Když piju vodku, znamená to, že jsem vodník?? *


Alegna
12. 04. 2013
Dát tip

dobře, tak už víno pít nebudu, no*


guy
12. 04. 2013
Dát tip
"Já piju jenom rum, protože jsem Rumun!" "Nuž, ja teraz pijem peachvodku, lebo som ..." :-)

Zordon
12. 04. 2013
Dát tip

:D A z toho si lehce odvodíme, co požil viník dopravní nehody.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru