Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Selský otčenáš

05. 02. 2002
11
0
3089
Autor
gd

třídit brambory musí bejt hrozná práce

zvlášť když jsou všechny shnilý

a rukavice se pomalu pokrývají vrstvou čehosi

co nelze pojmenovat ani pochopit

jen oškrábnout o okraj plechové piksly

plné NEPOJMENOVATELNÉHO

pravda láska krása

všechno pěkně pohromadě

na dně zrzavého kbelíku

věděl jsi že v tomhle baráku kdysi býval klášter?

 

HEJ!

HEJ!

nečum a makej

 

a ruce dál prohrabují svinstva tohoto světa

a hledají brambory které by se daly žrát

aniž by se z toho člověk musel pozvracet

 


Tož teďkom sem sa viděla hu nás na Hané na polu. :))

řásná
05. 06. 2002
Dát tip
*

...jsem maturovala z dvouřádkového vyorávače brambor poloneseného, amatéři. :o)

gd
22. 03. 2002
Dát tip
v tom případě prosím o laskavé ušetření před zdrcující odbornou kritikou... vím o bramborách h....

gd: Klid, já byla student na baterky, studijní průměr 3,6... do školy jsem jen občas zašla, aby se neřeklo, jinak jsem furt absentovala a vymlouvala se na to, že jsem magor a nesmím se rozčilovat. :o) Pamatuju si akorát pár blbin, jako že plíseň bramborová je latinsky phytophora infestans a že Thomasova moučka je průmyslový hnojivo. :o)

gd
22. 03. 2002
Dát tip
jůůůůůůůůůůůů.... nás zase učili rozměry cihly, atomový spin a dusíkatá hnojiva......... a to vše v rámci jediného předmětu... :)

gd
22. 03. 2002
Dát tip
avi.

Wopi
22. 03. 2002
Dát tip
a my

Wopi
22. 03. 2002
Dát tip
Thomasova moučka z Thomasovo kostí padla na pavoučka... jak se toho zhostí??

Byl to Thomas Edison (ano, ano, byl to on) Z jeho kostí lezou chroustí jejich larvy taky Nízko visí mraky Thomas umřel v USA zmlkla jeho pusa.

gd
22. 03. 2002
Dát tip
wopython> vy jste volové.... ale roztomilí....

Wopi
22. 03. 2002
Dát tip
Monty je roztomilá a já jsem vůl

gd
22. 03. 2002
Dát tip
nebo jsem vůl já a roztomilí jste vy? nebo není nikdo nijaký, protože vše kromě vlastního pochybování lze zpochybnit? je rené vůl? (s největší pravděpodobností jsem ale vůl já, protože jsem si zaboha nemohl vzpomenout, jak se jmenoval descartes křestním, pořád mě lezlo na mozek rené, a to mi připadalo jako úplná kokotina. encyklopedie diderot mě ujistila, že to kokotina není... Descartes [dekart] René, lat. Renatus Cartesius, * 31. 3. 1596, + 11. 2. 1650, francouzský filozof a vědec (matematik, fyzik, fyziolog); tvůrce novověké koncepce subjektu a je toho tu ještě mnohem víc)

Descartes prej většinu života proválel v posteli, tvrdil, že je nemocnej, ale byl možná jenom vobyčejně línej. A po smrti mu ukradli hlavu a odvezli jí do Švédska. Pak jí někdo koupil (!!!) a odvezl zpátky do Francie. Teď je ta hlava někde v Paříži a tělo je v kostele v Saint-Germain. To jsou vosudy! Já nejsem ani roztomilej vůl, ani neroztomilej vůl, já jsem jenom vobyčejnej mešuge. :o) Wopi je taky mešuge, ale on si o sobě myslí, že je to nemoc. (Ne moc, ale jo.) Já si myslím, že mi to myslí, akorát že jinak, a to je celý.

Wopi
22. 03. 2002
Dát tip
Já mam TO SAMÝ - už od jeslí... vždycky JINAK :o)) sorry, gd :o))

Kde se kupujou mrtvý hlavy, gd? V holešovický tržnici je nemaj.

Wopi: A jíš taky chleba tím namazaným dolů? Já JO.

gd
22. 03. 2002
Dát tip
wopi> zač?

Pája
20. 02. 2002
Dát tip
*

gd
06. 02. 2002
Dát tip
tp: ty vole, ty bys mě otrávil... tohle není referát z brigády...

Marigold
06. 02. 2002
Dát tip
gd:-))))))) Dobrý chlape!

hermit
05. 02. 2002
Dát tip
imho jsi to podstatné řekl v první strofě, pak bych osobně báseň ukončil.... je to ale pěkný, TIP

Bříza
05. 02. 2002
Dát tip
Hermite ..... ty sedláku :c)))) !!!!!! (jak Ty - no tak já taky ...)

Bříza
05. 02. 2002
Dát tip
Jak to říkal ? Písmácký otčenáš ?;c)

Krel
05. 02. 2002
Dát tip
:-))) dobré...

Wopi
05. 02. 2002
Dát tip
První strofa TIP

Wopi
05. 02. 2002
Dát tip
já jsem byl na bramborách zase v bývalým zámku zámecká zahrada byla příšerně krásně zarostlá kopřivama a trním, z čehož vykukovaly omlácený hlavy soch faunů

gd
05. 02. 2002
Dát tip
mě se zase naopak líbí ten konec...

Vojtek
05. 02. 2002
Dát tip
:----*

ulita
05. 02. 2002
Dát tip
já z toho mám pocit, že k sobě ten název a báseň samotná vůbec nejdou...což neznamená, že by to nebylo dobrý.je.

Emily
05. 02. 2002
Dát tip
*T

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru