Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PROČ SE JIM TAK ŘÍKÁ?

23. 04. 2013
1
14
698
Autor
MILANO555

Jen pro pobavení malé zamyslení. A buďte slušnější, než těch více než 80% otázaných podle ankety.

Proč se říká policajtům orgán? A jaký Vás během dne, nejrychleji napadne?


14 názorů

MILANO555
24. 04. 2013
Dát tip

Ej, jsi Ty ale liška všemi mastmi mazaná, tak přes slušnost na ně....


Tak jo, já to řeknu. Nedávno při kontrole jim povídám: ,, Chlapci, zkuste se chovat slušněji, mohla bych být věkem vaše matka." A šlo to.


MILANO555
24. 04. 2013
Dát tip

Odvahu....jsem zvědavý....


Rozhodně bych věděla, ale nepovím. :-)


MILANO555
23. 04. 2013
Dát tip

Tak brzlík, ten by mně nenapdnul ani ve snu....


Kočkodan
23. 04. 2013
Dát tip
Orgán bdí, radí, zasahuje, likviduje, informuje a kontroluje - je to proste nás brzlík.

Jednoznačně protože jsou to prvci organizace, nebo nee? :)))))))))))))


MILANO555
23. 04. 2013
Dát tip

Ale ještě tam stále dost zbude. Tak to potom nechápu, když to mají tak s rozumem vymyšlené, proč téměř nikdo jim neříká ve spojitosti s mozkem...


rozhodně je videokamera dobrý zdroj podnikání: přišel jsem na úřadovnu, kde už podobných hříšníků sedělo mnoho, všichni měli v ruce lístek s pořadovým číslem. já měl 228, takže když vezmu, že každý zaplatí pokutu jen 500,- , tak ty kamery za den vydělají přes sto tisíc. Je fakt, že se musí odečíst výplata těch šesti policajtů, co sedí za přepážkou a prohlížejí si řidičáky "provinilců"...


MILANO555
23. 04. 2013
Dát tip

To se na to díváš moc přízemně. Nemůžou přece takovým způsobem chránit jednotlivce. Měli by chránit většinu národa.8km navíc--takový brutální pirát silnic, co ohrožuje, dát mu 10 000, solné doly, či jiný adekvátní trest...


náhodou, mě včera ruká zákona pomohla a ochránila...za videozáznam, kde jsem jel o 8 km víc než je povoleno, chtěli jen sedm stovek :o)


MILANO555
23. 04. 2013
Dát tip

Tak ruka, jo? Co má dlouhé nebo leppkavé prsty?


ruka zákona, přeci :o)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru