Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O škodlivosti jízdních kol

29. 04. 2013
16
26
1684
Autor
MKbaby

Inspirováno Chocklem

Nechal jsem si hlídat
kola psem,
skončilo to čoklím
kolapsem.

Divná o tom zpráva
koluje,
že prý něco mému
kolu je...


26 názorů

MKbaby
12. 08. 2013
Dát tip

I já :) Vítej po dlouhé době zase u mne :)


podezdívka
12. 08. 2013
Dát tip

Tahlety "absolutní" mám taky rád *


MKbaby
02. 08. 2013
Dát tip

Sršáň: Není to žádné umění, ono se to najednou objeví v lebce a chce to ven, tak se to někdy trochu přičísne, aby to nevypadalo jako harant, co se právě sepral, někdy ne, a šup sem s tím. Ale díky :)


Sršáň
02. 08. 2013
Dát tip

je to umění napsat takový kousek *t


8hanka
25. 05. 2013
Dát tip

"plnotucni "by bolo vystiznejsie:)

Boze, aku ja mam na Teba slabost, to ani nie je mozne, prepac:)

Mas pravdu, nebola som tu ani ja,  pomerne dlho, obcas som na chvilku nazrela, ale akosi som nebola literarne naladena, niekedy  proste zivot so mnou robi, co chce a nie vzdy prijemne...


MKbaby
25. 05. 2013
Dát tip

Ano, Hani, žiju a opět se tu vyskytuji. Ale i Tvé stopy zde mi přišly poněkud zaváté, takže i já jsem rád, že jsi naživu a plně funkční :)


8hanka
25. 05. 2013
Dát tip

Ty zijes? Huraa...tak nech vsetko zle je za Tebou a pred Tebou uz len ruzova buducnost...

rada Ta tu vidim:)

A tesi ma, ze si stale rovnaky, s typickym humorom, chybal si:)


MKbaby
02. 05. 2013
Dát tip

Nebo bylo kolo zakoupeno ve špatném kolcentru :)


guy
02. 05. 2013
Dát tip
Možná toho čokla napad kolokok :-)

MILANO555
01. 05. 2013
Dát tip

Kouknu se Ti taky občas na zoubek....


Kočkodan
01. 05. 2013
Dát tip
MK, prinejmensím za sebe mohu s jistotou ríci, ze jsem rád, ze tvá absence mezi námi je jiz minulostí. Písmácká mlýnice se tesí na dalsí humorné hrstky (vlastovicky), s potesením budou umlety (ptácátka samozrejme nikoli). Mej se co nejvíc jinak nez spatne. (elektronický úsmev)

MKbaby
01. 05. 2013
Dát tip

Přátelé, děkuji vám za návštěvu i za hodnocení. Dlouho jsem chyběl, neb jsem řešil složité a bohužel nevratné záležitosti životní, které si rozhodně nezávidím. A tak toto veledílo, byť zanedbatelné umělecké hodnoty, budiž první vlaštovičkou, ohlašující světu, že MKbaby vstal z popela a tvoří, samozřejmě k malé radosti literárních historiků, kteří budou muset přepsat učebnice :)


Alegna
29. 04. 2013
Dát tip

:)*


Kočkodan
29. 04. 2013
Dát tip
Doufal jsem, ze krádez Esky vycenichá fousek ceský.

MILANO555
29. 04. 2013
Dát tip

Zní to trochu,jak groteska,teď mi příšla esemeska,policii Milan tleská, v Ukrajinu jede Eska.


verulinda
29. 04. 2013
Dát tip

*


mě se ztratila Eska

zaparkovaná u Tesca

.....................dneska


MILANO555
29. 04. 2013
Dát tip

 MILANOVA RADA:   Neparkuj kolo u Penya nevaž k němu svého psa,zakouká on se do feny,i s kolem klidně odhopsá.


Kočkodan
29. 04. 2013
Dát tip
Kdo si umí dobre poradit s koly je kolie.

kolo chtělo ujet ale pes ho skolil...


Asi nějaká kolika. (-:


Dobré :-)


Čudla
27. 04. 2013
Dát tip

/*


to je pech!!

Diana
27. 04. 2013
Dát tip
:-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru