Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdo se směje naposled, ten se ...

06. 02. 2002
4
0
2475
Autor
Kami

Z radosti, pro radost

Madam Krysa a frajer Potkan se tahají o kousek ementálu, roztomilá Myška je z úkrytu pozoruje. Přetahují se opatrně, aby náhodou sýr nerozlomili.

 

Potkan: Dej ty pracky pryč? To je můj sejra!

Krysa: Nedám! Já ho viděla první! Taky sis moh´ ty svoje tlapy umejt. Podívej, jak jsi ho zasvinil.

Myška: Hihihi (vykukuje zpoza popelnice).

Potkan: Počkej, že na tebe vezmu klacek... (couvá směrem ke spadlé větévce)

Krysa: To bys musel pustit sýr... (Potkan se zarazí a škubne sýrem) Že já husa nedržela tlamu.

Myška: Hihihi

Krysa: Hele, já už mám vážně hlad. Co kdybychom ho rozdělili?

Potkan: Ani nápad. Najdi si svůj. (Znovu škubne sýrem a zároveň poskočí o dva kroky nazad)

Myška: Hihihi

Krysa: Jůůů...

Potkan: Jééé...

Sýr vyletěl Potkanovi a Kryse ze spocených tlapek. Myška vyběhla zpoza popelnice a skočila po letícím ementálu. Chytla ho přímo do tlamy.

Myška: Hihihi

Jenže to neměla dělat. Sýr jí zaskočil a Myška klesla k zemi.

Krysa: (Došla k Myšce, vzala její tlapku, zvedla ji a pustila. Tlapka bezvládně klesla k zemi) Je po ní.

Potkan: No a?

Oba pokrčili rameny a odcházejí vstříc zapadajícímu slunci hledat další kousek sýra.

 


Toxman
03. 04. 2002
Dát tip
Velice trefně spojení dvou přísloví: "Když se dva tahají, má z toho prospěch třetí" a "Kdo druhému jámu kopá sám do ní padá" Myška jim nepřála a skončila blbě. :-) Možná by se měla zavést ještě kategorie bajky, tam by to myslím zapadalo přesně :-) tip

Dabi
11. 02. 2002
Dát tip
Mým dcerkám se to líbilo,takže t*

Kastel
07. 02. 2002
Dát tip
Proč ne ? T

Krel
07. 02. 2002
Dát tip
:-)))))))))) to je súúper!!!!!!

Prokletí
06. 02. 2002
Dát tip
ještě řekni, že to nebyl ementál, ale Veselá kráva, zvěřinec bude kompletní a já začnu bučet ;o))))))))) m.

Kami
06. 02. 2002
Dát tip
Právě, že to byl pravý ementál... Taveňák Myšky nerady, takže by ještě žila :o)

Prokletí
06. 02. 2002
Dát tip
chm, to já zas taveňák rádo... Jo, mimo: víš o námitce amíků proti ementálu? m.

Kami
06. 02. 2002
Dát tip
Ne, co maji proti díratýmu sýru?

Prokletí
06. 02. 2002
Dát tip
mno, někde se ozvali, že je to podvod, protože když kupujou dírovatej sejra, tak prej je jim vzduch obsažený v dírkách vevnitř účtován v ceně sejra a když ho rozkrojej, je vzduch fuč... chápeš to? kolik asi může vážit pár bublinek vzduchu v kilu sejra? ;o)))))))) Jojo, eště že sou na světě blbci, čemu bysme se pak smáli ;o) m.

Kami
06. 02. 2002
Dát tip
:o)))

Helča
06. 02. 2002
Dát tip
Ezop by koukal

Helča
06. 02. 2002
Dát tip
Ezop by koukal

Helča
06. 02. 2002
Dát tip
a hned 2x .)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru