Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O ČEM SI POVÍDAJÍ PSI...

22. 05. 2013
4
19
1062
Autor
MILANO555

Jen pro pobavení další série, tentokrát oblast PSÍ.

PINČ od boxerského mistra Vitajije Klička:
"Mě se bojí i bojová plemena."

DOBRMAN:
"Můj páníček je DOBRý MAN."

Smutný BERNARDÝN:
"Zatracená aferá, tak strašně mě bolí záda od tahání plného soudku po celý rok."

Stěžující si CHRTI:
"V posledních letech v závodech s lidmi už nestojíme ani na bedně."

Slintající OHAŘ:
"Po hezké fence jdu jako ohař."

DALMATÍN- nejsilnější bojové plemeno:
DAL-MAT-IN.

Bavící se fenky NAHÁČE:
"Viděla jsi už toho rozkošného fenka?"

Rozhodnutá ČIVAVA:
Začnu chodit na karate. Včera si mě na procházce ohnul sousedův kocour a predevčírem i dva potkani."

KOLIE radí štěňatům:
"A pozor na pády z balkónu, ať nevypadáte jako boxer."

TIBETSKÁ DOGA se skrývá v křoví u branky:
"Rozjímám o TAO a trpělivě čekám, než někoho rafnu."


Při venčení, debata YORKSHIRŮ:
"Na jednom literárním serveru zveřejňují pěkné štěky".



Mezi FENAMI:
"Zase jsme se s tím mojim porafali, rafnul pána od RAF".


19 názorů

MILANO555
23. 05. 2013
Dát tip

No to mi spadl kámen ze srdce....nedělám, bavím se a snažím i druhé....


snad nejsem tak kamenná)))

s ostatním si starosti nedělej)


MILANO555
23. 05. 2013
Dát tip

Myslel jsem to v dobrém a u všech. Je jasné, že pokud se více lidí pohybuje v oblasti slovíčkaření, můžou se trefit nezávisle na sobě, pokud navíc se to téma zúží, provděpodobnost narůstá...Mě vždy potěší, pokud se někdo podobný najde a zase jsem naopak vděčný, pokud můžu někoho rozpracovat v myšlence nebo pointě....Občas by jsem potřeboval nějakou databázi, která by mě upozornila, že podobné věty už zazněly a seklo mě to přes uši, vědomě se nikdy žádného  dílka nedotknu...


vykradač hrobek? no dovol!!


MILANO555
23. 05. 2013
Dát tip

Moc krásná sousta, některá přímo výstavní, těším se na další materiály z jiných oblastí...a po předcházejících zkušennostech  a těchto psech se chechtám dopředu, protože znám téma a to bude správná živná půda....ještě jednou díky za všechny super psíky.


MILANO555
23. 05. 2013
Dát tip

Nečum tak blbě a mazej naplnit misky je jasné psí sdělení, které superpobavilo.


MILANO555
23. 05. 2013
Dát tip

Dokonalý myšlenkový tok, pointa stejná, jiné prostředí, v každém případě posílám uznání a palec nahoru. Ale tzv. vykrádač hrobek určitě nejsem. Co jsem tam začal dávat podobné série, už víckrát se mi trefili KOČKODAN TOSCANA...


Milano: http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=415171


Toscana
23. 05. 2013
Dát tip

Voříšek: Louskáček na mě ještě nikdo nevymyslel

Akita Inu: A kýta, inu, by nebyla?

Afghánský chrt: Já se do Kábulu vracet radši nebudu.

Toy teriér: Vrrrrr!!! Nejsem žádná hračka!

Balkánský honič: Věřte mi! Honit se dá nejen na Balkáně!

Brazilská fila: A né že si ze mě uděláte brazilské filé!

Čau čau: No, podle mého radši "Ahoj"...

Dalmatin: Však vy dobře víte, kam jezdím nejraději na dovolenou.

Haldenův honič: Nechápu, k čemu mě Halden potřebuje, prý to umí i sám...

Irský vlkodav: To jsou pomluvy! V životě jsem v Irsku vlka nezadávil.

Japonský špic: Když štěkám, Tomio nestačí špicovat uši.

Kavalír King Charles španěl: Jooo, že kavalír... drban jsem!

Mexický naháč: Panička potřebovala kožešinovou čepici a já od té doby klepu kosu.


Každý den v 17.00 vidím v očích svých miláčků jen jednu větu: " Nečum tak blbě a mazej naplnit misky (nebo uvidíš)!!!!" Tak jdu.*


MILANO555
22. 05. 2013
Dát tip

Hererosexuál nebo homosexuál? KNÍRAČI jdou K NÍ RAČI....


MILANO555
22. 05. 2013
Dát tip

psí viagra- FENYL. Díky za návštěvu všem.Zvláště kříženec  dobrmana je síla a Kočkodane bezkonkurenčně DOGA.


Kočkodan
22. 05. 2013
Dát tip
Matka k malému spicovi: Já fakt nevím, po kom ses tak tupej... Boxer po procitnutí z mdlob: ..s.akra, kde se ten zatracenej pudl naucil takovej skvelej levej hák... Krysarík vysmívave k manzelce: Musím te upozornit, ze ten jed na krysy, co más schovaný ve skríni mezi prádlem, na nás neucinkuje. Pekingský palácový psík v hospode: Ta moje stará má opravdu vsech pet p, je i prastená a pitomá. Podvraták pri práci u vrat: Hergot, ten beton je ale tvrdej. Fena ceského fouska k samci: Taky uz by ses mohl oholit, vypadás jako nejakej bezdomovec. Doga k zivotnímu partnerovi: Táto, nech uz toho pití, jsi uz zase jako doga!

Toscana
22. 05. 2013
Dát tip

Nami, ty zvíře!!!! Jsi tomu nasadil korunu! Chacháááááááá :)))) (*t)


Nami 99
22. 05. 2013
Dát tip

Domrdán - kříženec dobrmana


vždycky jsem myslela, že BERNARDýni tahají na krku sud rumu, konečně vím, že je to pivo


psi se rádi fenují.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru