Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

propletená...aneb letos frčí žlutá

31. 05. 2013
11
12
1030
Autor
Impresse

 

Tak dnes pro změnu konečně prší.

Je to velmi příjemná svěží změna po těch horkých, ulepeneně dusných dnech, kdy se ani spát nedalo a spánek nepřinášel ten vytoužený blahodárný odpočinek. Déšť prospívá pleti a to jsme už všichni hodně dlouho potřebovali. Jak vysušené tresky, už ani ten život tak nějak neměl šťávu.

A teď! Krásně hydratujeme a pampeliškového medu máme do zásoby. Hned se od rána líp dýchá, chodí, usmívá a tančí a tančí… v dešti.

A taky - sice po těch vedrech přijde prý ještě větší ochlazení, ale benzin bude stát 15 Kč, už se tolik nenaběháme. Stěrače budou stírat, klaksony troubit a deštníky probarví náš život... na pár vlhkých dnů. Rajčata na zahradě teď přestanou jen čučet, ale konečně ladně vykvetou.

 

Letos frčí přece žlutá.

 

A fakticky -

Obujeme žluté gumáky a nakoupíme opalovací krémy s vysokým ochranným faktorem, protože tu dobu, ten čas nečas… nikterak neošidíme.


12 názorů

jejdavilda
26. 06. 2013
Dát tip

*


BigBivoj
31. 05. 2013
Dát tip

a nezaprší nezaprší ...

u nás v blázinci ted kvetou gumáky!


MILANO555
31. 05. 2013
Dát tip

Obyvatelé vesnice si obuli žluté gumáky, ty byly po několika dnech nalezené v Německu u moře


Sarrah
31. 05. 2013
Dát tip
Jery :o)) jinak tip* ...vlévá šťávu do žil :o))

Impresse
31. 05. 2013
Dát tip

:-)) To je hezký, Oldjerry!

Díky


Oldjerry
31. 05. 2013
Dát tip
korektor

Rajčata kvetou, když si básník zamane... (:-D aneb přání otcem  myšlenky.  Tomu já docela rozumím  - já občas napíši i něco o sexu přest , že jsem prakticky trvale v dešti...


Impresse
31. 05. 2013
Dát tip

to nevadí, Zuzulinko :-)


Zuzulinka
31. 05. 2013
Dát tip

rajčata kvetou v dešti?... to jsem nějak nepojala


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru