Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Restaurační rap

17. 06. 2013
0
0
776
Autor
houmles
Mám prázdnej papír a plnou tužku to mívám čím dál častěji Většinou mám plnej papír a prázdnou tužku kamarádi se mi zase vysmějí V hlavě se mi postupně zhmotňují rýmy honem je chytám za slovo Když jsou rýmy dobrý - na papír s nimi! Pokud je špatnej, zahoď ho. Občas stojí za pokus hledat správný slova je to jako nad čistym papírem onanovat Místo ptáka držet v ruce propisku a účet v hlavě nechat slova lítat jako v úlu hučet Vyhejbat se primitivním opileckým klišé jedna ruka slova chytá a druhá je píše Politiku netahat ven když to neni nutný jen když místo veselých chceš psát rýmy smutný Mám prázdnej papír a plnou tužku... Jak tak pivo popíjim, když ta slova lovím začínám bejt poněkud no to vám teda povím opileckým klišé už se vůbec nevyhýbám rýmy nahlas vyřvávám a do rytmu se kývám Sem tam lidi utíkaj, opouští restauraci Jedni si klepou na čelo, občas někdo zvrací Jindy jsou lidé veselí a smíchy brečí v křeči Život někdy bývá těžká nemoc, smích léčí.
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru