Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

CO ŘÍKAJÍ ČEŠTÍ UMĚLCI

18. 06. 2013
9
14
875
Autor
MILANO555

Jen pro pobavení další CO ŘÍKAJÍ...

A.Jirásek:
Po zvýšení nájmu měl před očima TEMNO.

Ohluchutý Bedřich Smetana napsal MOU VLAST poté co:
Vyslyšel český národ.

Před květinářstvím:
Při čekání na kytici K.J. Erben zmoknul tak, že vypadal jako vodník.

Matka skladatele Leoše Janáčka:
"No to je dílo, skládej  ty ponožky pořádně!"

Petr Bezruč:

Byl velký fanda fitnes. Posilováním mu svaly v železo ztuhly.

Josef Čapek říká, tvrdě makajícímu, Karlovi Čapkovi:
"Karle brzdi, vždyť makáš jak robot. Týýý vole...  R O B O T."

Božená Němcová:
"Babičce na cestách  vyhoví i BARUMka."


Otec Josefa Lady:
"Přestaň čmárat nesmysly a běž vykydat hnůj prasatům. To tě bude živit."


 


14 názorů

MILANO555
19. 06. 2013
Dát tip

Proč konečně, zanedlouho začnou zase pořádné bouřky a budeme opět plavat osvěžujícím způsobem.


MILANO555
19. 06. 2013
Dát tip

To my raci se umíme vcítit.


Nezklamal jsi, i čeští umělci pobavili!*


Konečně něco osvěžujícího*


Kočkodan
18. 06. 2013
Dát tip
Dík za to, ze me vítás i jako zpátecníka.

MILANO555
18. 06. 2013
Dát tip

Tak Boha si ještě v budoucnu podám i já...díky za návštěvu dodatky a vítej zpět.


MILANO555
18. 06. 2013
Dát tip

Diky za moc fajn dodatky.... ty můžu....


Toscana
18. 06. 2013
Dát tip

Josef Kajetán Tyl: Poté, co ještě jako Flamendrnapsal Strakonického dudáka aneb Hody divých žen, byl jak v Jiříkově vidění.

J.K.Tyl manželce: Bohajeho, to dítě tak řve!!! Dej mu dudáka, i kdybys pro něj měla jet do Strakonic.

Julius Zeyer na návštěvě u kamarádky: Mahuleno, máš tu děsně nahuleno, přiznej se, že tu byl zase vysedávat Radúz?

Eliška Krásnohorská: Já toho Smetanu miluju, snad mu i v nestřeženém okamžiku dám Hubičku.

Halina Pawlowská: Vy mě k slzám nedojmete, Hroši nepláčou!

***

Je hic, dnes už ze sebe víc nevytřepu... :))*t

 


Kočkodan
18. 06. 2013
Dát tip
Ignát Herrmann vycítave ze spajzu na manzelku: Tos nemohla jít nakoupit, je to tady jako u snedeného krámu. Olga Scheinpflugová k manzelovi: Karle, mne to vubec nepripadá vtipný, kdyz si pokazdé pri návsteve mé matky zacnes cistit loveckou pusku... Stejné osoby: Fakt ty klíce nemuzes najít? Podívej se jeste do druhé kapsy. Jan Karafiát k Bohu: Ano, jako knez jsem obcováním s povetrnou zenstinou hrozne a neodpustitelne zhresil. Potrestej me jak chces, jen me proboha zbav tech malých broucku!

* * *


BigBivoj
18. 06. 2013
Dát tip

che che, drsné :)


verulinda
18. 06. 2013
Dát tip

od Janáčkovy matky hláška a  od Němcové nejlepší  *



Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru