Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PŘEDINFARKTOVÝ STAV

18. 06. 2013
20
38
3451
Autor
srozumeni

Možná se vám to bude zdát přehnané, tedy spíš ten název. Ale vězte, že u autistů je možné všechno a že takováhle prkotina ho může přivést do stavu šíleného.( A pak potažmo i mě ). To je právě ta absurdita v jejich chování.

omotal se ti vlas okolo prstu ve vaně začal si houkat nevěděls jak se ho zbavit čím větší snaha sundat ho tím víc se namotával panika zesilovala houkání přecházelo do vřískotu zoufalé vzteklé plácání do vody a zase ten křik vlítla jsem do koupelny okřikla tě našla vlas a vyhodila chvíli se koupelnou nesla nevrlost pozvolna přicházel klid Já byla tvou záchranou a žes mi nepoděkoval na to jsem už zvyklá to autisté neuměj' v duchu si říkám taková pitomost - namotaný vlas ne nemůžu tě ochránit úplně od všeho někdy se musíš snažit i ty...

38 názorů

srozumeni
29. 07. 2013
Dát tip
Diky

zajímavé, kompaktní.


srozumeni
27. 06. 2013
Dát tip
Všude je něco, neboj. Děkuji.

Vampirelord
27. 06. 2013
Dát tip

Ty jsi takový zlatíčko, co ? Úděl těžký...si říkám jak vypadají v tomhle světle naše problémy....***T


Vampirelord
27. 06. 2013
Dát tip

Ty jsi takový zlatíčko, co ? Úděl těžký...si říkám jak vypadají v tomhle světle naše problémy....***T


srozumeni
24. 06. 2013
Dát tip
Panenko, moc děkuji.

Máš můj obdiv. Napsáno, tak živě ... Tak silně. ***


srozumeni
21. 06. 2013
Dát tip
Janino, děkuji. Vlastně tak trochu jako brackenridge...

Janina6
21. 06. 2013
Dát tip

To je hezký. Připadá mi, jako by jen dělal to, co my bychom dělali taky, kdyby nás nacvičené sebeovládání nenutilo to v sobě potlačit.


srozumeni
20. 06. 2013
Dát tip
Alexko, děkuji. To mi připomíná písničku Každá trampota má svou mez, asi Vondtráčková s Kornem, kde zpívaj: šel kolem chlapec s bílou hůlkou, ....Prostě vždycky může být ještě hůř. Hezký večer.

Alexka
20. 06. 2013
Dát tip

Nechápu jak to zvládáš. Musíš být děsně silná. Pokaždé, když si od tebe něco přečtu, přijdou mi mé problémy tak malicherné...

 


srozumeni
20. 06. 2013
Dát tip
Alegno, děkuji.

Alegna
19. 06. 2013
Dát tip

je dobře, že Tě má****


srozumeni
19. 06. 2013
Dát tip
Koloušku, už dávno to není co to bejvávalo, ale i tak děkuji za povzbudivá slova.

koloušek
19. 06. 2013
Dát tip
Musí to být těžké, když se i z maličkosti (pro nás) stane problém. Ale Ty máš naštěstí pevné nervy a infarkt nehrozí.:-))T*

srozumeni
19. 06. 2013
Dát tip
Stano, děkuji.

Háber
19. 06. 2013
Dát tip
fajn *

srozumeni
19. 06. 2013
Dát tip
Lakrove, děkuji. Tos pro mě vymyslel hezkou kategorii. Ráda se podělím. Vědomí toho, že cizí neštěstí vás čtenáře potěší, mi dělá radost-hi, hi. To je jen žert, prostě to píšu ráda a asi to opravdu pomáhá, takové terapeutické psaní.

Lakrov
19. 06. 2013
Dát tip

Obdivuji tuhle "dokumentaristiku", zachycujici "vlastnomyslně" prožívané těžkosti. Kéž by (doufám, že ano) jejich sdílení s okolím mohlo pomoci jejich každodennímu překonávání.


srozumeni
19. 06. 2013
Dát tip
Alicia, děkuji. Máš pravdu, taky si někdy s kolegyněmi říkáme, jak bysme se nechávali opečovávat, kdyby se to s námi zhouplo na druhou stranu. A jakbysme to těm ,,svépravnejm" opepřili - hi,hi.

nekdy bych si prala, abych mohla taky houkat a jecet a plivat. sakra.

tesim se na dalsi.


vis co ti dava? jinej pohled na svet. 

T


Já děkuju za to, že píšeš


srozumeni
19. 06. 2013
Dát tip
Jarmilo, děkuji za hvězdičky. Hezký den.


srozumeni
19. 06. 2013
Dát tip
Diky za cteni Petre333 a vitam Te u sebe.

Petr333
19. 06. 2013
Dát tip

Hezky se to četlo :-)


srozumeni
19. 06. 2013
Dát tip
Vsak jo,je to k nastvani. Jeste navic moje pulmetrove. Diky.

Petr.II
19. 06. 2013
Dát tip

* (já je ve vaně taky nesnáším)


srozumeni
19. 06. 2013
Dát tip
Diano,dekuji. Myslim,ze tohle se nezlepsi. Porad se bude muset potykat se situacema,kterym nebude umet rozumet a budou ho vytacet. Ale jsou na tom lidi,i rodice autistu,hur. Hezky den.

Diana
19. 06. 2013
Dát tip
Těžký úděl. Ale snad se přece časem synův stav zlepší - zejména, když má takovou mámu! *

srozumeni
19. 06. 2013
Dát tip
Marcelko,verna ctenarko,dekuji.

marcela.m.
19. 06. 2013
Dát tip

*****


srozumeni
19. 06. 2013
Dát tip
Moc vám všem děkuji. I když už mě gabi upozornila, že už ode mne o vlasu ve vaně četla. Což já sklerotik dávno zapoměla, nicméně jsem si dala tu práci a našla dílko se stejnou tématikou z 16.9.2012 ,,bezradnost". Neopisovala jsem, obě dílka vznikla autenticky a je to i pro mě zajímavé číst s odstupem a porovnávat. Je to stejně jen o pocitech. Jestli chcete, jukněte se také. Někdy je zajímavé, co ta skleróza s člověkem udělá. Něco napíše, má pocit že originálního, a ani neví že už o stejném tématu jednou psal. A kdo ví, jestli jen jednou....Tak mějte hezký den a neupečte se...


Andulka
18. 06. 2013
Dát tip

Muj obdiv patri vsem matkam, co maji autisticke dite....a taky otcum, tem malo, co nevzali roha.......Jinak se ti podarilo hezky vystihnout moment, jako by si mi malovala obrazek z vasi domacnosti pred ocima..:-) Hodne sil!!


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru