Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak vložit obrázek?

11. 07. 2013
1
19
844
Autor
Lakrov

Poradí někdo, jak vložit obrázek do komentáře?

Nebo to v současné verzi Písmáku nelze?

 

(Do "díla" tuším obrázek vložit lze, ale způsob jak jej vložit se oproti rokům 2011-12 změnil.)


19 názorů

Lakrov
16. 07. 2013
Dát tip

Pro petr.ix: > ...islanďanky jsou přístupnější...

Takže jsme se dostali kruhem k původnímu tématu, protože teď by se sem moc hodil obrázek přístupné Islanďanky (nebo Icelanďačky?)


Lakrov
16. 07. 2013
Dát tip

Pro petr.ix: > ...Dero se odstěhoval na Island...

Tam buď zmrzne, nebo se uvaří :-) Ale přínosem pro Islanďany by mohlo být, že rozšíří o novou informaci jejich nepřiliš různorodý genetický kód. Je zcela pochopitelné, že v takovém případě mu na Písmák mnoho času nezbyde.


Lakrov
13. 07. 2013
Dát tip

Písmák znám až od roku 2005, takže zábavu, o níž píšeš, nepamatuju. Nebo možná pamatuju, jenže s narůstajícím počtem členů to třeba byla zábava jen určité skupiny, zatímco ostatním mohlo připadat, že je to zábava na něčí úkor. Mohlo to tak být, ale netvrdím, že bylo; tohle záleží vždycky na lidech.

Technické pomůcky celkovému duchu tohohle úložiště a naleziště příliš  nepomohou. To, co hodnotím na Písmáku oproti ostatním literárním serverům jako velký klad, je možnost vkládání již zformátovaných (upravených jinde, lokálně na svém prostředí)  HTML textů. Poslední změna (ta "do javy" v tom sice nadělala trochu zmatek (některé texty byly najednou plné prázdných řádků a bylo je třeba znovu uložit), ale možnost vkládání HTML zůstala zachována.

 


Fouraix
12. 07. 2013
Dát tip
tak, na funkci literárního serveru to nemá vliv, ale kdysi tu prostě byla i zábava. hlavně teda na roky 2003/4 rád vzpomenu. v 2005 se to nějak zlomilo a od tý doby nejen, že to chátrá, ale jakoby je tomu chátrání i vhodnými úpravami napománáho :) ono umožnění zobrazování obrázků není žádná složitost. z hlediska administrátora akce skoro vypnout/zapnout, stejně jako to bylo přes noc znemožněno. ale budiž. písmák se v tomto zařadil v další věci do šedivý řady stejných, neb na literu a dalších litserverech to taky nejde. vlastně poslední věc která mě tu uživatelsky potěšila bylo zprovoznění volby "autor sám doporučuje" ve výpisu děl na osobní stránce. toť ale asi trochu málo, když jde vlastně jen o znovuzprovoznění archaické funkce. no ale díky i za to málo v těchto blbejch časech ;-)

Lakrov
12. 07. 2013
Dát tip

> ...že tu zrovna pár dní nebyl (Dero) a úplně to přehlíd...

To nevadí. Na tom, že nejdou vložit obrázky, by se stejně nic nezměnilo. Písmák má i jiné technicé nedostatky a i s těmi se dá vyjít :-)


Fouraix
12. 07. 2013
Dát tip
lakrov: můžeš, ale dero tak bude zase moct dělat, že tu zrovna pár dní nebyl a úplně to přehlíd ;-)

Lakrov
12. 07. 2013
Dát tip

Dík všem za špatnou zprávu :-)

Takže už to mohu vyhodit z hlavní strany.


oran
11. 07. 2013
Dát tip

je to rumburak.


hynajs
11. 07. 2013
Dát tip

mluvíme tedy o neviditelném?


Fouraix
11. 07. 2013
Dát tip
vkládání obrázků není v souladu s plynulým přetvářením na supernudné prostředí, které odstartovala někdejší lyrykova manželka

oran
11. 07. 2013
Dát tip

jo, ale tady ho nikdo nikdy nevidel.


hynajs
11. 07. 2013
Dát tip

orane, já pamatuji, když plkal dosti často a hrál k tomu mollové akordy!


oran
11. 07. 2013
Dát tip

dero jeste nikdy na nic neodpovedel vole :-)


hynajs
11. 07. 2013
Dát tip

proč se nezeptáš přímo dera? nebo je to jen pokus o plkání?


daddy
11. 07. 2013
Dát tip

do komentáře nelze už více let...ani na autorskou


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru