Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Planý poplach

27. 07. 2013
11
19
1003
Autor
gabi

myšlienky naberajú na objeme

ako kysnuté cesto v teple

omínajú

šteklia v končekoch prstov

už už sa derú von...

 

poznáte to

hlboký nádych

idete kýchnuť a

nič

 


19 názorů

gabi
23. 09. 2013
Dát tip

to ma potešilo, black!


black8
23. 09. 2013
Dát tip

poznám :-) *


gabi
29. 07. 2013
Dát tip

Petr II -vraj už u vás prší a o polnoci to má doraziť k nám, tak potom snáď konečne kýchnem :)


Petr.II
29. 07. 2013
Dát tip

:) v tomhle vedru ? a myšlenky, co se derou ven? .. tak to jsi na tom dobře :-)


gabi
29. 07. 2013
Dát tip

rada prepáčim, starí somári s bujnou fantáziou sú mi celkom sympatickí, tí bez fantázie sú nudní, mladí aj starí :)

kýchol??? a 3x? ten má teda šťastie! :)))


Kočkodan
28. 07. 2013
Dát tip
Gabi, a co bys povedala, keby som prisiel na hodinu, vo ktorej by sa celkom ani vela hovorit nemuselo? ;-) Prepác starému somáru s prílis bujnou fantáziou. Ani ne pred minutou tady nekdo dole na ulici (nebo v protejsím dome) trikrát kýchnul.

gabi
28. 07. 2013
Dát tip

:) Kočkodan - na lepšie časy sa blýska, nie blieska, nechceš ku mne chodiť na hodiny slovenčiny? :)))

Peťo,ešte sa neroztekaj! Dne bude najtropickejšia noc, vydrž! Potom už bude dobre, ver mi :)

 

 


Kočkodan
28. 07. 2013
Dát tip
Rekl jsem si: Styd se, chlapce, versíky cpes skoro vsude, pis je tedy také Gabce, pokud to len trochu pude. No, mozno sa naozaj blieska na lepsie casy. Ale nic neslubujem. :-)

gabi
28. 07. 2013
Dát tip

chceš ma zabiť?

čo nevieš, že ja som teplomilná kvetinka?

radšej znesiem horúčavy ako kruté zimy, tak bacha na želania, nech ťa niekto nevyslyší

od 9.00 do 12.30 som sa vyplávala na kúpalisku a teraz v tieni budem vyčkávať do ďalšieho plávania...tak aj ty tak a nešahaj mi na leto :)


gabi
28. 07. 2013
Dát tip

hapčíííí!

a nazdravie, Péťo :)


gabi
28. 07. 2013
Dát tip

plpko- už už :)

Kočkodane - je mi cťou, že som svojimi veršami prilákala pohotového vtipálka, u mňa si ešte nebásnil, dík! :)


Kočkodan
27. 07. 2013
Dát tip
U kazdého se to deje, treba v práci, doma, v lese, ke kýchnutí vsechno speje, ale "hepcí!" neozve se.

plpko
27. 07. 2013
Dát tip
Ale to máš tak so všetkým. Už, už čakáme dážď a nič. Leto je fain, do 30'C.

gabi
27. 07. 2013
Dát tip

zdravím vás dievčatá :)

Ľudmila a Eva


renegátka
27. 07. 2013
Dát tip

jo , to znám


Alegna
27. 07. 2013
Dát tip

hezky zachycené a tak důvěrně známé :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru