Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bejkárna č. XI - tentokrát politicky aktuální

02. 08. 2013
6
10
899
Autor
MKbaby

Jaký president, taková vláda. Ale dobře nám tak...

Inspirováno alešem

Národní divadlo marně hledá šéfa.
Ztratil se.
Překročil bludný Balvín...


10 názorů

8hanka
06. 08. 2013
Dát tip

dakujem, aspon niekomu chybam:)

juuuuj, tak to som zavahala...keby si mal este obchodik, bola by som sla pozriet, takto som ta nemala kde hladat a ist len po cuchu by asi nestacilo:)


MKbaby
05. 08. 2013
Dát tip

Hani, ty žiješ? Chyběla jsi tu. A že jsi byla v Praze a neozvala ses, to mne mrzí, mohla jsi ochutnat kance se šípkovou omáčkou, moc se mi povedla.


8hanka
05. 08. 2013
Dát tip

mozno som nakazu preniesla ja...bola som tyzden v Prahe a hned  je tam ako u nas:(

(Iba mena hlavnych osob su ine)


Kočkodan
02. 08. 2013
Dát tip
Ze podrázdil kaplicku (v názvu nesmí chybet Zlatá), má ted Jirka na tricku, dusno udál natotata.

MKbaby
02. 08. 2013
Dát tip

Na Balbínku nesahat, v jejich hospůdce je velmi milo :)


není to předseda Balvínovy poetické strany? :o)


Zřejmě jsou stále ještě korýtka, která nebyla naplněna. Ale všichni se ta nažrat nemůžeme. Možná ti mladší. :-)


MKbaby
02. 08. 2013
Dát tip

Zdá se, že tato vláda tohoto presidenta a jeho loutkového premiéra bude nevyčerpatelnou studnicí inspirace... což je ovšem spíše k pláči. Jenže jsme u nás a zatímco jsme dávno celému světu pro smích, dále se tu vesele krade a politikaří místo toho, aby se řádně vládlo... Což se týká všech - od rudejch po modrý...

Alespoň nás, co rádi papáme, dobrá nálada zatím neopouští :)


Diana
02. 08. 2013
Dát tip
:-) To nemá chybu!*****

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru