Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

jedno.. dvě

19. 08. 2013
12
13
1516
Autor
martinez

soutěžní zadání znělo:  napiš prozaický text, bez omezení formy a délky, pro který bude inspirací níže vložená fotka..

 

Stál v tmách, sám a nevěděl. Nevěděl, kterým směrem je domov, ani kdo tam čeká, Jestli tam někdo čeká. Nevěděl, proč tam není, ani jestli tam být chce. Nevěděl, proč ho tak strašně bolí hlava. A najednou mu v ní začalo svítat – byl, vlastně pil u Slunce. Nebo u Dvou?!  

 

jedno dvě

 

foto: Zaky (Litweb, Poeta)

 

 


13 názorů

Oldjerry
30. 08. 2013
Dát tip

U  dvou slunců je odtud poměrně daleko, zejména ve stavu, kdy si nelze vybavit   základní fakta... alet entex tík semilí  bít IP


Rajmund
27. 08. 2013
Dát tip

Jako ilustrace k egilově satelitní čtvrti


martinez
20. 08. 2013
Dát tip

no, já zas ze sebe momentálně nic delšího nedostanu, tak aspoň 50 slov  :o)


martinez
20. 08. 2013
Dát tip

málokdy je koment 2x tak dlouhý jako dílko samo :o)

díky za zamyšlení se..

i za zastavení se tu


Movsar
20. 08. 2013
Dát tip

Na tom místě se prodávala Katka z dokumentu Heleny Třeštíkové. Slunce tenkrát nesvítilo, byla tma, noc, obyčejná pražská noc. Kdekdo ji zval do taxíku, tu vcelku obyčejnou heroinistku ze dna. Ze dna do taxíku, to sice nezní jako třeba z teplé vany do peřinky, ale životní cesty se s věkem mění. I Katka kdysi putovala dětskými drahami. Možná právě před tím novorenesančním domem se můžeme společně s Katkou zamyslet, jak to je s renesancí v životech nestavěných na pevných základech z kamenů. Renesance nepřicházejí, proto si je připomínáme na nábřežích, necháváme jimi prosvítat slunce. I když nad hlavami, docela lidskými hlavami, bez zlatých korun a žulových stěn, už jdou mračna.


pété
20. 08. 2013
Dát tip

fantazie .... ach ano!


martinez
20. 08. 2013
Dát tip

díky vám tu  :o)

a (nejen) pro petra devátého: příběhy na padesát slov

poprvé a třeba podruhé

 


Diana
20. 08. 2013
Dát tip
:-)*

srozumeni
20. 08. 2013
Dát tip
***

Danny
19. 08. 2013
Dát tip
:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru