Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Drátěné pletivo

20. 07. 2013
3
4
600
Autor
beda

A tak jsem byl zase v lese a přišlo mi líto nevyfotit tu trávu, co tak skvěle a majestátně prozářená Sluncem, svítila přede mnou. Byl by přímo hřích to skvělé Boží dílo nezachytit v tom úžasném momentě a nepodělit se o tu krásu s ostatními. Vždyť kolik to muselo dát Bohu práce než to takto celé naaranžoval a kromě mnoha much, několika pavouků a pár dalšího hmyzu, to přišel okouknout pouze jediný člověk. A tak Vám to zkusím nějak nenápadně podstrčit, jenže jsme na Písmáku a tak se tedy ještě musím nadechnout a připojit povinně k fotografii ještě pár veršů. Snad to jimi tedy celé nepodělám ... .

 

 

 

Upsal jsem se životu
a mám strach že spíše propadám
vděčnost a okouzlení
ubíjející každodenní šeď ujídá.

A tak utíkám ...

Stočená role pletiva
co už stromky chránit nemusí
stala se mi uprostřed lesa
tou nejmilejší postelí.

Emoce zmateně zbloudilé
ve všech mezírkách mého těla
jako zbytky trávy v pletivě
touží co mohou po svobodě.

A tak prožívám ...

 


4 názory

Khema
08. 09. 2013
Dát tip

kdo by se nechtěl upsat :-)

ať už to vyšlo jakkoliv, vypadá to že se zrovna ten den svých smutných výkopů zatraceně nechce vzdát


beda
21. 08. 2013
Dát tip

bílá holubice ahoj a děkuji. No jo, dnes je jisté výročí, to je s tím pletivem průšvih. :-))) Jinak kdyby jsi to zkoušela, tak pletivo pěkně trhá kalhoty. Řeším to velkou bílou síťovkou pod sebou a batohem pod hlavou. Měj se hezky. :-)

Oldjerry pochopitelně, jak jinak a děkuji. :-)


Oldjerry
21. 08. 2013
Dát tip

Jo - asi jsme naladěni na stejné vlně... *


Emoce zmateně zbloudilé... hlavně, že je můžeš prožívat svobodně na stočeném drátěném pletivu a ne za ním, kde bys byl uvězněn třeba zrovna na louce s tou nádhernou trávou.

Svobodu jsi asi ale myslel v tomto kontextu jinak :-)))))))))))))))) Posílám ti tip*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru