Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kamínek

27. 08. 2013
8
11
1926
Autor
Benetka
Má Láska K Tobě Byla veliká Jako balvan Svou netečností Obrousilas hrany Z lásky Stal se kamínek Kolemjdoucí vzal jej Do rybníka hodil Jedno tiché šplouchnutí A za Láskou Hladina zavřela se...

11 názorů

Drella
27. 08. 2013
Dát tip

(akorát já bych asi nebyla schopná použít slovo "Láska" :)


Drella
27. 08. 2013
Dát tip

Reakce na báseň velmi vtipné, jen ta přede mnou mi způsobila trochu mrazení, ale to je mou vztahovačností a ne zrovna úspěšným obdobím... Každopádně jsem chtěla říct, že máš občas fakt trochu podobný styl psaní... :) ->  trochu jako moje Přestal jsi pršet, kaluž vysychá...


Alegna
27. 08. 2013
Dát tip

pohotového a vtipného mě nic nenapadá, ale zato přemýšlím, kolik krásného a ošklivého je nejdřív jako hora a´nakonec skončí jako malý obroučený kamínek*


Petr.II
27. 08. 2013
Dát tip

*


Vampirelord
27. 08. 2013
Dát tip

Mně se to líbí....já bych sice jako lyrickoepický nostalgik asi nedokázal ragovat jako kolegové...pokud jde o lásku, chybí mi nadhled, ale asi to chce...každopádně to je trefné....takže za mě jasnej tip...


Benetka
27. 08. 2013
Dát tip
Vidíš Aleši - to mě vůbec nenapadlo!Dal jsi tomu nový rozměr.Připomnělo mi to jednoho co vzal pušku a se smyčkou na krku se šel utopit. :) Kočkodane - opět perlíš!Od toho je to přísloví : Ani si u ní neškrtl,že jo? :) A také mi to něco připomnělo.Jedna dívka kdysi napsala (snad nebude vadit,když budu citovat) : PŘÁLA BYCH SI,ABY MŮJ KLITORIS BYL NA MÍSTO ROLOVACÍHO KOLEČKA TVÉ MYŠI... Děkuji Vám všem!

Kočkodan
27. 08. 2013
Dát tip
Skoda ze tvoje láska nebyla kamínkem v jejím zapalovaci, to by sis pak u ní alespon skrtnul...

Čudla
27. 08. 2013
Dát tip

Tak to občas chodí. /*-


snad nebyl kámen na konci provazu...?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru