Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

CESTA AUTOBUSEM III.

27. 09. 2013
18
20
1983
Autor
srozumeni

Prostě se asi jen špatně vyspal. Vím, že se to občas stane, ale budu doufat, že opravdu jen občas.

Sedm cest do stacionáře proběhlo v klidu. Osmá se nepovedla. Nenechám se tím rozhodit. Modřiny na rameni už po třech dnech žloutnou. Ani jsem o tom nemohla dřív psát. Nešlo to. Seděl si vedle mne zdánlivě v klidu. Mírně ses kýval a skoro neslyšně houkal do rytmu. Najednou se proti mně vztyčily tvé napřažené ruce. Plác, plác, střídavě jednou dlaní a pak oběma naráz. Ani jsem nevnímala, kam dopadají. Usilovně jsem přemýšlela, jak to zastavit. Pozdě. Oči zalité šíleným vztekem. Postava rychle vstávající ze sedačky a vzápětí dopadající zpátky. Ohlušující řev zesilující po každém nádechu. Zkusím rychle najít v batohu apaurin. Prý jde snadno ampule rozlomit a obsah nalít do úst. Neměli jsme to ještě vyzkoušené. Ve rvačce to nejde. Všechno vylité ven a škrábnutý ret s kapkou krve. Zaujalo tě to a olizoval si krev a otíral do rukávů od bundy. Vztek se měnil jen ve špatnou náladu. Vydržela sice po zbytek cesty, ale už se to dalo přežít. Vstoupili jsme do stacionáře a po špatné náladě nebylo ani památky. Málem by mi to kolegyně ani nevěřily. Jen krvavé šmouhy na tvé bundě dávaly vědět, že byla cesta více než dobrodružná.

20 názorů

srozumeni
30. 10. 2013
Dát tip
Dekuji moc.

vesuvanka
30. 10. 2013
Dát tip

také držím palce, aby se to neopakovalo ***


srozumeni
11. 10. 2013
Dát tip
Robinio děkuji.

Robinia
11. 10. 2013
Dát tip

*


srozumeni
05. 10. 2013
Dát tip
díky...!

nostalgik
05. 10. 2013
Dát tip

Příběhy, které píše život, mají v sobě jedno kruté: pravdu!! *


prost
03. 10. 2013
Dát tip

ježiš ten můj nick zní fakt hrozně, když to oslovení takhle vidím.)


srozumeni
03. 10. 2013
Dát tip
proste, děkuji za zastavení, pár slov a típek. Ona to není báseň, ale prozaický, tak proto to možná drhne. Ještě se na to podívám. Hezký den.

prost
03. 10. 2013
Dát tip

je to zábavný.) i když asi nemá být, že...

někde se to trochu špatně čte, třeba ze začátku třetí strofy. jinak plyne pěkně.


srozumeni
29. 09. 2013
Dát tip
Všem vám moc děkuji. Těm, co zanechali více slov, ještě více děkuji a moc si všech slov, hvězdiček a tipů vážím. Hezké odpoledne plné slunce.

Lakrov
27. 09. 2013
Dát tip

Obdivuji s jakym klidem a nadhledem dokazes psat o tak vazne veci, ktera se te navic tak primo dotyka. Cisi pripominku, ze jsi svata, povazuji za dosti blizkou pravde.


gabi
27. 09. 2013
Dát tip

poviem ti iba, že čas, ktorý si si dala na napísanie, stál za to

teraz je tam presne to, čo má, nič navyše, nič nechýba, čitateľa zasiahne presne, nenechá ho chladným, ľahostajným, ale ani neburcuje k prehnanej ľútosti, o ktorú matky postihnutých detí nestoja...o pochopenie, porozumenie áno a toho sa ti takýmto štýlom písania dostane plným priehrštím *


Alegna
27. 09. 2013
Dát tip

nezbývá, než držet Vám oběma palce, ať se to neopakuje


Petr.II
27. 09. 2013
Dát tip

*


Ai trochu ti nezávidím.*


Diana
27. 09. 2013
Dát tip
Ty jsi svatá...* (Možná by bylo jistější aplikovat ten lék v injekci?)

Čudla
27. 09. 2013
Dát tip

/*


Vampirelord
27. 09. 2013
Dát tip

Ano, víc jak dobrodružná :-):-)......tomu se říká úděl....promiň, že to napíšu, ale já, který jsem takříkajíc v permanentní depresi, když si přečtu co píšeš, tak potom se mi moje problémy zdají o dost menší a banálnější.....alespoň mi to tak přijde....a musím přidat okřídlené  -člověk vydrží víc než zvíře....sebe jsem ještě ale nezařadil.....:-):-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru