Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Báseň pre KUNIGUNDU

30. 09. 2013
9
8
1283
Autor
Garth

Nikdy bych neřekl

že Kunigunda je vlastně Emilka

Co na dvorku sbírá listí

a zasněně sleduje obzor;

 

Nikdy bych neřekl,

že najdu zálibu v masturbaci

a přitom to mohlo být zřejmé

od samého začátku

 

Kunigunda was married - as a token of alliance from her maternal grandfather Goro - white dog to King Ottokar II of Bohemia (ca. 1975 – 1980) in Bratislava on 25 October 2012. Ottokar was a member of the Přemyslid dynasty who had been recently divorced from Magrata, one of three witches (ca. 1104 – 1766) because she was really annoying bitch and had been unable to have anal sex with the King.

Kunigunda, 41 years Magrata s junior, bore Ottokar several children including:

  • Kunigunde of Bohemia (January, 1117 – 27 November 1917). Wow, another Kunigunde - More Kunigundas! Married Boleslaus II of Masovia, the poor lazy guy who loves jerking.
  • Agnes of Bohemia (5 September 1269 – 17 May 1296). Not as fancy name as Kunigunde, but married Dovahkin I, Dragonborn who probably knows the language of dragons or more probably is not sane
  • Wenceslaus II of Bohemia (17 September 1271 – 21 June 1305), who was not Kunigunde at all and moreover was a boy. What a shame.

 


8 názorů

Garth
02. 10. 2013
Dát tip

díky. bohužel jsem příliš pozdě zjistil, že podstatou týhle soutěže je dostat co nejmíň tipů. ájem lůzr.....


Makoves
02. 10. 2013
Dát tip

Aha, tak to jsem asi podstatu Písmáckých soutěží špatně pochopil. No abys věděl, že se toho nebojím, tak ti jeden tip dám, víc stejnak nemůžu.

 


Garth
01. 10. 2013
Dát tip

tak proč mi ho nedáš jen na oplátku? důležitý je počet tipů, ne líbí-nelíbí, to je pro děcka...


Makoves
01. 10. 2013
Dát tip

Já bych ti rád dal tip, už třeba jenom na oplátku, ale mě se to nelíbí. Sorry.


Garth
30. 09. 2013
Dát tip

že? radši to moc neříkej, ať neodradíš předčasně ostatní...


papouch
30. 09. 2013
Dát tip

jasný vítěz


Garth
30. 09. 2013
Dát tip

soutěžní avízo


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru