Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hlodníček 1

18. 11. 2013
28
50
4458
Autor
Kočkodan

Vyrobeno v licenci „Nami 99 Slovníček“

Amortizovaný - zamilovaný Bafuňář – člověk opravdu trpící dýchacími potížemi Blahorodí – primář v porodnici; vyhledávaný porodník Bójka – bázlivá žena Brakýř – čtenář pokleslé literatury Briliant – mravenec s korigovanou vadou zraku Hrozinka – blížící se návštěva tchýně (rozinka – zrušení termínu) Kafilérie – kavárna horší úrovně Koloskopie – prohlídka jízdního kola (především po zimní přestávce) Mikrovlnka – velmi malé klubíčko vlny Mrazák – domácké jméno Dědy Mráze Placenta – kreditní karta Roštěnka – dívka v mimořádně obtížné fázi puberty Samaritán – taxikář (spíše zahraniční) Tapeta – nevidomá žena Tapír – nevidomý muž Tlučhuba – násilník Vřeteno – silný záchvat vzteku japonského císaře Zcepenět – zemřít po úrazu při ručním mlácení obilí Zkoprnět – zemřít

50 názorů

Kočkodan
17. 03. 2023
Dát tip Benetka

Díky Bene, už jsem si všiml, že mi naskočila další avíza jako důsledek tvé rozjíždějící se čtenářské aktivity ve skladu mých dílek. Ale dej si pozor, abys to nepřehnal. Pamatuj na včasné odfrknutí si. Já možná nebudu reagovat pokaždé (pokud by tedy chodily další tvoje kritiky), ale můj globální dík už za tebou letí.


Benetka
17. 03. 2023
Dát tip

V.Ý.B.O.R.N.É.!

Byť to pro mě není zas až tak hic sunt leones stejně mě to baví. Taky si tak rád hraju ale na Tebe ani zdaleka zdaleka zdaleka nemám. Ještě bych rád poznamenal že neumím vybrat něco co je nej. Pro mě je TOP všechno! :)

_______________________________________________________________________________

PeS: A to mě ještě čeká dalších xxx dílů! :D


Kočkodan
06. 09. 2021
Dát tip

 

Ahoj, az ted ti dekuji. V dobe odeslání tvého komentáre jsem sedel asi 40 minut ve vlaku do staré vlasti, kde následovaly dva týdny bezpísmákové dovolené.


64T.B.S.
20. 08. 2021
Dát tip

Ahoj, až teď jsem si přečetla a nej mi připadají-Hrozinka-rozinka a Mikrovlnka pa


Kočkodan
20. 04. 2016
Dát tip
Stázko neboj, nepropadnes se, ty urcite skoncís na jejich smetisti. ;-)

Kočkodan
20. 04. 2016
Dát tip
Ale vždyť můžete být klidně zajímavé obě. Jenom od tebe byla trochu podpásovka, připravit sokyni o jedno n, když se už nemůže bránit. (mrk) Kdepak jí je asi konec...

Kočkodan
19. 04. 2016
Dát tip
Správně, takto má vypadat do vtipného hávu oděný komentík komplimentík. Z takového nedostane žádný muž tik. :-) Je zajímavé, že na toto moje dílko reagovala kdysi i Annastazie.

Kočkodan
19. 04. 2016
Dát tip
Díky za pochvalu,panno Stázko. Já zase oceňuji vaši velmi dobrou a vytrvalou hlodavost. Snad jste si na mně nevylámala zuby.

Kočkodan
03. 05. 2014
Dát tip
Díky, hlavne ze si nemyslís, ze jsem ve svém dílku mlátil prazdnou slámu. :-)

Markel
03. 05. 2014
Dát tip

mně nejvíc líbilo-zcepenět :-)) *


Kočkodan
17. 02. 2014
Dát tip
Me tvuj komentár náladu také zrovna nesnízil. Díky. Treba se casem juknes i na dalsí díly a opet pocítís neco jako pobavení. :-)

Lovetka
17. 02. 2014
Dát tip

Takhle při pondělku v práci mi výborně zvedlo náladu :))


Kočkodan
22. 01. 2014
Dát tip
Na pískovisti by to bylo jeste lepsí, tam bych te mohl navíc prastit lopatickou po hlavicce. V tuto chvíli se z Písmáku odplízím, ale pár tvých dalsích sluvek by me pravdepodobne nerozzurilo. Stejne jako fakt, kdybys na me postupne jukla z kazdého dílu Hlodnícku. Chápu vsak, ze tvuj zivot nemuze být jen Kockodan a jeho dílka, tvých pet hladových krku má také své potreby. (Tím nechci naznacit, ze bys byla nejaká san.)

Annastazie
22. 01. 2014
Dát tip

:o))) no není ten svět báječné místo pro hraní?


Kočkodan
22. 01. 2014
Dát tip
Snad pro tebe chvilku zustanu stimulantem a nenazves me brzy simulantem. Oslovování maminkou me vubec neprekvapuje, jak také u Anicky jinak, ze?

Annastazie
22. 01. 2014
Dát tip

můj milý stimulující prostředku...

maminka mi říkávala Terezko:))))


Kočkodan
22. 01. 2014
Dát tip
Slyset od zeny (mozná i dost mladé), ze jsem afrodiziakum, to postarsího opicáka zahreje. Svým chválením také delás dulezitou práci. Díky, Stázko (más nejakou oblíbenou formu oslovení?) Afrodiziakum by mohla být látka, která zpusobuje závrat obyvatelum cerného kontinentu.

Annastazie
22. 01. 2014
Dát tip

Mikrovlnka – velmi malé klubíčko vlny :o))))))))))) ty si afrodiziakum... ehm...co je to afrodiziakum?:)))

kočkodane ani nevíš jak důležitou práci děláš...děkuju a ahoooj!


Annastazie
22. 01. 2014
Dát tip

Mikrovlnka – velmi malé klubíčko vlny :o))))))))))) ty si afrodiziakum... ehm...co je to afrodiziakum?:)))

kočkodane ani nevíš jak důležitou práci děláš...děkuju a ahoooj!


verulinda
03. 12. 2013
Dát tip

bože, čtu to podruhé, ty mi dáváš...


Oldrich
21. 11. 2013
Dát tip
Brakýř – čtenář pokleslé literatury - ujde Tapeta – nevidomá žena (tápeta, by bylo asi stravitelnější, ale tohle je vtipné) Tapír – opakovaný vtip Tlučhuba – násilník - ok Vřeteno – silný záchvat vzteku japonského císaře - ujde Víc se mi rozebírat nechce. Měl bych pocit, že dělám práci za autora, neboť autor musí být svůj prvotní korektor...

Kočkodan
21. 11. 2013
Dát tip
Tak me tesí, ze jsem te alespon trikrát plne uspokojil. Docela by me zajímalo, které kousky si tvé srdce získaly.

Oldrich
21. 11. 2013
Dát tip

asi 3 výborné, řekněme 5 dobrých, zbytek na kočku (zvonec) - číst po sobě a škrtat...


Kočkodan
21. 11. 2013
Dát tip Benetka
Díky; je zajímavé, ze anglikanismus "super", který nepouzívám a nemám ve velké oblibe, mi v souvislosti s kritikou mých dílek najednou vubec, ale vubec nevadí... :-)

:-))) super***


Kočkodan
21. 11. 2013
Dát tip
A nebo rodící minimálne 1 000 metru nad úrovní more.

čili vysokoblahorodí je výborný porodník v pátém patře...


Kočkodan
20. 11. 2013
Dát tip
Kočkodan bere i gorilu. :-)

snake_01
20. 11. 2013
Dát tip

Gorila - polsko-francouzský překlad věty: "hele, hory!"


Kočkodan
19. 11. 2013
Dát tip
Dekuji i trem zenám které jsou nade mnou. Devcata, ale príste chválit trochu rychleji, ano? :-)

nostalgik
19. 11. 2013
Dát tip

..že by, Tosco?

Už jsemse tady taky několikrát uchechtl.

:o)


vesuvanka
19. 11. 2013
Dát tip

to nemá chybu, už samotný název mě rozesmál :-))))***

Těším se na pokračování


Toscana
19. 11. 2013
Dát tip
Ty zase perlíš, Kočkodane! :-))) -*t nostalgik - náš bolístkář

Alegna
19. 11. 2013
Dát tip

:)) fakt jsi zvíře


Kočkodan
19. 11. 2013
Dát tip
Bohudíky jste cetli moje dílo a tak alespon na malou chvíli prestali být brakýri. (Rostenky uz mezi vámi asi nejsou.) Díky vsem. Nostalgiku, napsal jsi to velice správne – první, tedy nejslabsí stupen. Medvede pecený, tebe po prectení snad podobný osud nepotkal.

verulinda
19. 11. 2013
Dát tip

opět jsem se pobavila, to nemá chybu,*


Evženie Brambůrková
18. 11. 2013
Dát tip Benetka

To mi připomnělo, že "pacifilace" je amputace horních končetin.

Tvé výklady jsou ale vtipnější.*


Stavák
18. 11. 2013
Dát tip

Hrozinka** :)


nostalgik
18. 11. 2013
Dát tip Benetka

kočkodan - první stupeň výkonnosti v dívčím džudu

*


Diana
18. 11. 2013
Dát tip
Děsný! Kam na to chodíš? :-)))****

Čudla
18. 11. 2013
Dát tip

/*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru