Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VÍTEJ MÁ MALÁ DEPRESE

21. 11. 2013
16
29
2171
Autor
srozumeni

Jen mi tak trochu chybíte.

Došel mi humor.?!.?!. Možná jsem ani nikdy žádný neměla. Určitě ne. To bych přeci o něm musela vědět. Aspoň kousek by mi někde zbyl. Zkusím ho hledat. Až ho najdu, podělím se s vámi o něj. V básni, v povídce nebo ve fejetonu.

29 názorů

srozumeni
11. 12. 2013
Dát tip
Vsak uz ho vyhlizim,obcas uz tu a tam nekde trosilinku vykukuje. Alexko dekuji.

Alexka
11. 12. 2013
Dát tip

Když člověk ztratí humor, nezbývá než čekat, on se zas objeví :-)

 


srozumeni
26. 11. 2013
Dát tip
koloušku, děkuji.

koloušek
26. 11. 2013
Dát tip
Znám ji také - tu podzimní potvoru. Snad, jak píšeš, bude líp. T*

srozumeni
23. 11. 2013
Dát tip
Kockodane dekuji za povzbudive slovo. Ivane,treba bys mohl psat vytky Oldrichovi primo jemu. Nevim. Ale to je jedno, tak aspon ses zastavil,dik. Ja jen,ze ho oslovujes pod nekolika dily jinych autoru. A kritiku pises k jeho kritice,nikoliv k tem dilum. Mas na to urcite pravo,o tom zadna,jen mi to pripada zvlastni.

Kočkodan
22. 11. 2013
Dát tip
At co nejdrív píses, ze si chytla humor za pacesy. :-)

srozumeni
22. 11. 2013
Dát tip
Petře, moc děkuji, Ty je snad ani nemusíš posílat, Ty jsi takové sluníčko. Norsko, děkuji za návštěvu-viz odpověď Oldřichovi. Evženie, děkuji. Jiří, to máš pravdu, toho je hodně, ale už i ten mi nějak dochází a ten mám přitom tak ráda. Ale ono to zase přijde. Infantility, děkuji za návštěvu a můžeme doufat společně, že bude líp.

infantility
22. 11. 2013
Dát tip

Soucítím s tebou :) Jsem na tom podobně.


nostalgik
22. 11. 2013
Dát tip
Humor je všude kolem, bohužel jen ten černý... *

Snad pořát trochu víc optimismu :-))))


Norsko 1
21. 11. 2013
Dát tip

.. můj milý deníčku


srozumeni
21. 11. 2013
Dát tip
Všem vám moc děkuji za povzbudivá slova, někomu i za tipy, které nejsou sice na místě, ale jako projev povzbuzení to beru a jsem za to ráda. Udělali jste mi radost všichni, kdo jste se tu objevili. Oldřichu i Tobě děkuji za názor. Máš to trošku vytržené z kontextu. V podstatě mě vůbec nečteš, aspoň o tom nevím, a lidi kteří mě čtou a které jsem víceméně oslovila, možná deníčkem, mi rozumí. Ostatně v prologu je oslovuji, ne sebe. Ale děkuji za návštěvu.

Oldrich
21. 11. 2013
Dát tip

ano, mimo kategorie - zápis do deníčku. Nic proti deníčkům a už vůbec ne proti lidem, kteří si deníčky píšou. Mají můj obdiv, já na to nedokážu najít čas... Ale podle mě je to prostě text, který v tom deníčku měl zůstat. Proč zveřejňovat, když ten text mluví nejvíc ze všech k tobě?


Stavák
21. 11. 2013
Dát tip

Drž se. Jsme s tebou. 


Alegna
21. 11. 2013
Dát tip

až budeš cítit, že přišel ten čas, kdy jsi schopná se podělit, tak se podělíš a on přijde, věř mi

 


doufám, že je to jen báseň :)*


Čudla
21. 11. 2013
Dát tip

Nikdy není tak zle, aby nemohlo být hůř. A všechno zlé jednou skončí. Věř - bude líp. /*


gabi
21. 11. 2013
Dát tip

ne všechny Jiřiny kvetou na podzim...rozkvitneš, keď príde tvoj čas


Vampirelord
21. 11. 2013
Dát tip

Nebude líp....aspoň ne v tomhle století :-):-)


pedvo
21. 11. 2013
Dát tip

Myslím, Srozumko, že u tebe to není počasím. Lze ti jen držet palce a opravdu ti přát co nejvíc energie.


Alojs
21. 11. 2013
Dát tip

mě už to chybí několik let... ale chci... ne že ne... a přitom nijak urgentně...


srozumeni
21. 11. 2013
Dát tip
Moc dekuji,snad dorazi.

Sarrah
21. 11. 2013
Dát tip
ano, chybí sluníčko.........hází to s náma se všema :o) energii posílám...

srozumeni
21. 11. 2013
Dát tip
Uz aby to bylo. Dik za zastaveni.

Diana
21. 11. 2013
Dát tip
To je tou "dobou temna". Bude líp! :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru