Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

řeka

02. 12. 2013
4
14
2026
Autor
asrar

Řeka vystoupala do nejvyššího vrchu a navlékla si provaz kolem krku a oběsila se.

Když se její ohromné tělo zhouplo ve vzduchu, zapršelo v létě, všichni se divili (v létě tam totiž nikdy neprší).

A kluci, co zrovna plavali, zjistili, že jsou úplně nazí ... 


14 názorů

Taky prosím o originál :D Zaujalo velmi. Přijde mi, že k překladu by se naopak měl originál uvádět automaticky, nebo alespoň autor, jinak tím za prvé v podstatě přece porušuješ práva a za druhé tvůj příspěvek nemá smysl, protože nikdo nemůže ocenit tvůj přínos v překladu. Ani pak nejde o osvětu, protože o jméno autora je třeba si napsat. V kostce - tím, že nenapíšeš autora, ani neuvedeš originál se právě naopak o to více chlubíš cizím peřím (ale předpokládám, že to tak není :D).


asrar
20. 03. 2014
Dát tip

Máš zprávu... :)


Josephina
20. 03. 2014
Dát tip

origoš, origoš!!


asrar
20. 03. 2014
Dát tip

Tam je: do nejvyššího vrchu, (tedy kopce...) nikoliv do nejvyššího bodu ... :)


Josephina
20. 03. 2014
Dát tip

taky bych ráda viděla orginál .... do svého nejvyššího bodu ... nebo tak


asrar
01. 03. 2014
Dát tip

Děkuji, Romane.


asrar
07. 12. 2013
Dát tip

Rádo se stalo :)


martinez
07. 12. 2013
Dát tip

no já nechtěla aby ses chlubil cizím peřím, jen hledám kudy na textík  :o)

a předchozí znalost autora není důležitá - všechno se dá dohnat  

a za zprávu dík, vyjasňuje se  :o)


asrar
07. 12. 2013
Dát tip

A žánr? To se ani nedá definovat, je to něco jako psychofilozofická próza... nebo tak nějak... :)


asrar
07. 12. 2013
Dát tip

Moje to přece není, nebudu se přece chlubit cizím peřím... Originál máš ve zprávě... Fakt nikdo nezná autora tady, ani omylem... !!!


martinez
07. 12. 2013
Dát tip

no jenže takhle nejde překlad nijak posoudit.. ani název a autor, žánr.. nic

kdyby to nebylo v kategorii Překlady, každý by to bral jako tvoji prozaickou miniaturu.. nebo by se někteří ptali, kde je zbytek povídky..

možná mi to nic neřekne - ale zajímá mě to


asrar
07. 12. 2013
Dát tip

To by nikomu tady nic neřekl originál... 


martinez
07. 12. 2013
Dát tip

a originál?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru