Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DŽARDA A HOLUBI

05. 12. 2013
20
10
922
Autor
brackenridge


Džarda je pozoroval z okna už delší dobu. Většinou seděli na okapu a vrkali. Čechrali si peří, prali se anebo se oddávali holubím sexuálním hrátkám. Džardovi se poslední dobou ale zdáli deprimovaní. Jestli to bylo počasím či přítomností nového přirůstku anbo se jim prostě sral život, to nevěděl. Dokonce odsunul klec s křečkem z dohledu holubů, aby si nemysleli, že je křeček nějak špehuje. Holubi rozhodně neměli důvod se žinýrovat. Tak proč tedy vrkali sporadicky, prali se více často a namísto erotiky mrzutě rozmazávali trus Džardovi po okně?


Všimnul si toho dokonce i Tvrdík.
"Nadrobíme jim do zrní Lexaurin," navrhl.
Tablety rozmlátili kladivem a přidali do zobu. Během několika hodin se holubi nemohli dále udržet na římse a padali na zem jako švestky. Tvrdík s Džardou zachránili většinu, dva holubi však bohužel zesnuli. Pět zbylých jakoby rezignovalo na život. Přestali žrát a trousit.
"Říká se trusit nebo trousit?" napadlo Tvrdíka.
"Lenin je úplně v troubě," poukázal Džarda na chování holubího stařešiny, který se pokusil spáchat sebevraždu naběhnutím do okna.

V neděli si dveře do Džardova bytu odemknula máti.
"Vy dva debilové,"řekla, "bordel tu máte jak v tanku, smrad jak v chlívku a čumíte z vokna na holuby."
"Ale oni jsou v depresi,"odpověděl Tvrdík.
"A koho to jako zajímá?" řekla a začala šůrovat podlahu.


10 názorů

Dave Lister
08. 12. 2013
Dát tip

taky bych potřebovala aby nám někdo uklidil..mám asi předvánoční chandru.a to ani nemám rýmu, ani křečka.jen ten bordel :(

asi jim toho Lexoše dali velkou dávku.


..ta ženská je nekutečně přízmení..jen šůrovat a šůrovat..nic jiného ji nezajímá!


Alexka
05. 12. 2013
Dát tip

Chudáci holubi..., ale co, nemají tak trousit :-)


:o)**


over
05. 12. 2013
Dát tip

super psycho...*


asrar
05. 12. 2013
Dát tip

:D to jsou nápady :D *


Kočkodan
05. 12. 2013
Dát tip
Já po prectení tvého dílka v depresi nejsem a okno nechám na pokoji. :-)

srozumeni
05. 12. 2013
Dát tip
Super. Predstava zfetovanych holubu lexaurinem me pobavila...***

Diana
05. 12. 2013
Dát tip
Už se mi po Džardovi stýskalo! Mám jedinou výtku: je to krátký!!! Bude pokračování? :-))***

dát tip nedát tip, toť otázka :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru