Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zpomalení Písmáku

16. 12. 2013
1
21
1008
Autor
Lakrov

V posledních několika dnech, tedy od čtvrtka 12. nebo pátku 13. prosince, se Písmák často jeví jako velmi pomalý (načítání stránky) nebo dokonce nedostupný a to z kteréhokoli stroje nebo sítě, z nichž přistupuji. Zmíněné zpomalení je tedy nejspíš na straně Písmáku. Dokáže někdo vysvětlit proč nebo dokonce uklidnit, že jde o dočasný stav?

Děkuji za související informace.

(tuto diskusi brzy /do zítřka/ odstraním)


21 názorů

Admin A
21. 12. 2013
Dát tip

Já to vím a předpokládám, že Dero to ví taky ;)

Hezké Vánoce i tobě :-*


Lakrov
21. 12. 2013
Dát tip

Pro Admin A a Dero: Myslím, že se Písmák potíží s rychlostí načítání či nedostupností ještě zcela nezbavil, ale to možná víte nejlépe sami. Je to lepší, než minulý týden, ale bez vady to není :-(

Přeju hezké Vánoce


Hesiona
17. 12. 2013
Dát tip

Jen vydržte, Písmáci. Váš server se potýká se stejnými chorobami jako mnohé další literární servery. U nás to není lepší, hlavně teď před vánocemi. Ostatně, jak by mohl "zahynout" server se sedmdesáti přihlášenými autory, o devíti neviditelných ani nemluvě :)


Lakrov
17. 12. 2013
Dát tip

Jak se zdá, databáze už má opět přijatelnou odezvu. Děkuji všem (především Adminovi A a Derovi) za pomoc, podporu či účast. Technické potíže Písmáku jsou odstraněny.


Dero
16. 12. 2013
Dát tip

Opravil jsem několik databázových tabulek, u nichž došlo o víkendu k výpadku, a přitom i optimalizoval ty nejnáročnější dotazy na databázi, které ji velmi vytěžovaly.

Doufám, že se nyní Písmák citelně zrychlí. Držte palce.


asrar
16. 12. 2013
Dát tip

No jo, Dero píše o výpadku z 15.12. večer, ale první vážný několikahodinový výpadek byl už dopoledne 13.12. a od té doby je to často v... každou chvíli nejde, nebo pomalejší než želva... asi závada je vážnější než se zdá být... škoda. 


Admin A
16. 12. 2013
Dát tip
Dero se ozval dřív, než začal narvah spekulovat o konci Písmáka. Pod veledílem od narvaha jsem ti neposlal avízo, omlouvám se.

Janina6
16. 12. 2013
Dát tip

Tak Dero žije ?! A že se ozve, až teprve když se začne diskutovat o konci serveru :-)


Admin A
16. 12. 2013
Dát tip

http://www.pismak.cz/index.php?data=newsdetail&id=200


Janina6
16. 12. 2013
Dát tip

Stejně už to tu nějakou dobu stojí za... škoda energie.


Narvah
16. 12. 2013
Dát tip
pokud písmák fakt exne, tak ti lakrove nic nezbyde.. krom těch dalších serverů, kde se ze sebe snažíš udělat spisovatele.. to mi přijde docela legrační ten tvůj případ

lakrov, hoď si to


unisex
16. 12. 2013
Dát tip

Je to tak. Písmáček dýchá z posledního. Blíží se jeho zánik. Každej server jednou skončí. Když ztratí smysl. A to se stalo i zde. Admini převzali otěže, server se zpomalil, lidi odchází..

Tak ještě pár úderů

modrého

srdce.

Beat.. beat.. bea.. t...


jaza
16. 12. 2013
Dát tip

mě to zase často hází autor neexistuje a dílo je smazané..


srozumeni
16. 12. 2013
Dát tip
Je to k zblazneni. Ale tezko s tim ten nejpovolanejsi- zrejme Dero- neco udela,kdyz tu byl prihlaseny naposled nekdy v srpnu...

lucifuk
16. 12. 2013
Dát tip

Mne jeden deň dokonca vôbec nešiel načítať. Potom sa rozbehol ale je pomalý.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru